Buna.Gasesti destule materiale video cu pronuntia corecta si multe altele pe YouTube.Iar daca intr-adevar doresti a invata te vei apuca sa te uiti la stiri, filme, seriale in engleza si e imposibil sa nu prinzi din zbor.Ce faci la scoala nu este suficient niciodata, trebuie sa depui tu efort si acasa.Succes.
Alfabetul fonetic cred că nici la română nu prea se face, sunt unele litere pe care nici acum nu le știu și bag mâna în foc că 90% din români nu le știu.
Engleza americană și cea britanică au pronunții diferite, iar în cea britanică sunt o grămadă de accente de ajungi să nu mai înțelegi cel mai banal cuvânt. Dacă profesorul știe în rest orice, probabil și la pronunție știe, dar e obișnuit cu un anumit accent.
La romana sunt litere pe care nu le stii? Care sunt acelea? Te ajut sa le identifici daca poate la origini nu esti roman. Chiar daca engleza americana si cea britanica au o pronuntie diferita a cuvintelor, alfabetul fonetic este acelasi, deci se scrie cum suna diferit acelasi cuvant in cele doua dialecte. Este strigator la cer sa nu se faca alfabetul fonetic in scoli, sa nu uitam suntem praf privind educatia in scoli.
Alfabetul fonetic la care am crezut că te referi este cel care conține literele care explică citirea literelor.Nu sunt banalele a, b, c, d.Sunt și acestea dar și cele care explică citirea grupurilor ci, ghe de exemplu. Există o literă care exprimă citirea fiecăruia, pe care acum nu o știu să ți-o scriu și nici tastatura nu o are nici dacă aș ști.La fel există și în limba engleză, dar că să îți facă explicația fiecărei litere din engleză, îți trebuie și acele litere care exprimă citirea literelor din limba română, pe care nu le știe cam nimeni, cum nici tu din ce se vede.
Dacă vei căuta pe net, vei găsi acele litere și vei vedea că sunt diferite.
Stiu despre ce vorbesti, de exemplu c intors cu :
da, ala este alfabetul fonetic de care vorbesc, orice carte de limba engleza curs practic incepe cu el, asa incepeau si manualele vechi, acum se pare ca nu mai e nevoie.
La română nu prea se fac, iar alea de la engleză le folosesc pe cele din română, deci ei trebuie să le facă prima dată la română.Nu e vina profesorului de engleză. Astea sunt chestii care se fac la facultatea de limbi în principal, chestii mai avansate. Legat de limba română încă sunt cel puțin 50% din români care nu știu să scrie corect s-a, ori să folosească înșiși, însele.Simbolurile citirii fonetice nu au mare relevanță în condițiile în care nu știu să se exprime corect, deci aș zice că cel puțin din punctul ăsta de vedere este ok că la română se pune accent pe chestiile mai practice.Nu văd nicio problemă în educație aici.Problema educației cea mai mare este lipsa de respect a elevilor.Au prea multă libertate, practic au voie să stea pe telefoane, să se îmbrace și poarte cum vor, să bea și să se drogheze.Aici trebuie luate măsuri, pentru că în rest materiile sunt structurate destul de bine, de oameni cu studii superioare și experiență vastă, iar profesorii oricât de proști ar părea, au trecut prin facultăți, mastere, cursuri și examene destul de dificile ca să ajungă acolo.Deci nivelul oricărui profesor îl depășește cu mult pe al elevilor și au ce să învețe și de la cel mai prost profesor, problema este că nu vor, nu îi dau atenție. Orice reformă s-ar face în educație, tot cei care învață și acum bine, vor învăța și atunci, iar cei care acum învață prost, tot prost vor învăța.Asta dacă nu sunt împinși de la spate de părinți, diverse măsuri care să îi țină departe de abateri disciplinare și vicii.
Cum poti spune asa ceva despre profesori cand in clasa I nici un profesor nu mai tine stiloul in mana cu mana copilului sa-l invete sa scrie corect? Caligrafia a disparut. Din clasa a doua se dau lucrari de control pe foi A4 fara linii. Nu mai vorbesc de haosul manualelor si predarea profesorilor la aceeasi materie ba din manual, ba din culegere, ba din fise speciale? Copiii de azi in mare sunt rezultatul educatiei adica ei sunt oglinda profesorului. Daca facem o medie iasa cam mica nota, asa cum au iesit si testele PISA. Serios vorbesc, ori nu vezi realitatea ori esti un profesor, dar hai sa fim realisti caci e vorba de viitorul copiilor, viitorul tarii.
Copiii incep engleza din gradinita, de ce s-ar face alfabetul la gimnaziu? Daca profesorul de la clasa e slab, singura solutie -pregatiri
In gradinita este o engleza auzita, doar formalizarea cu o limba straina, nu cred ca-mi vei spune ca face alfabetul fonetic in gradinita.
Solutia care o propui - pregatiri - este si solutia ministerului? Sa inteleg ca ministerul educatiei isi asuma expresia de "educatie esuata"? Cum justifica ministerul educatiei programa educationala?