| Monyyyyy a întrebat:

La Politehnica in Cluj se face sport? Nu ma pricep la sport și mi groaza. Trebe sa fim prezenți Numa? Sau se face sport serios? Gimnastica etc? Te poate pica dacă nu știi?

Răspuns Câştigător
| cosmin1324 a răspuns:

Nu stiu ce sa iti zic, pentru ca si eu am intrat in aceasa vara la UTCN si nu stiu de restul facultatilor care e treba, tot ce stiu e ca aici am dat aici examen scris din mate(30 de intrebari in 3 ore) si a fost greu chiar daca am terminat la mate-info. Ai aici ghidul studentului la UTCN si lista cu materii ca sa iti faci o idee despre ce o sa faci la facultate la categoria sunt student https://www.utcluj.ro/. Totusi, la inginerie electrica nu ar trebui sa fie chiar asa greu ca aici si daca inveti n-ar trebui sa ai probleme nici cu M2.

10 răspunsuri:
| Adry05 a răspuns:

Depinde. la mine la timișoara trebuia să faci 10 prezențe din 14 la un sport pe care ți-l alegeai și dacă nu făceai prezențele în timpul semestrului le făceai înainte de sesiune cu 15 lei pe prezență...deci nu te juca cu astea dacă e același sistem. Partea bună e că îți puteai alege la ce sport voiai să fii față de liceu unde făceați porcăriile alea de sărituri în lungime, capra etc laughing

| Syrten a răspuns:

E ca la liceu, poate chiar mai ușor. câteva ture de teren și ceva probe de viteză pe la sfârșit de semestru. și eu mă gândeam că o să fie cu sute de flotări și toate cele. dar e lejer

| xmmrgnx a răspuns:

Buna. EU sunt la Poli in Cluj. Sportul e chiar ok, e alegerea ta cat faci sau daca vrei sa faci ceva mai special precum baschet, inot, etc. In rest, se face incalzire, exercitii si se da 1 proba pe semestru si normal trebuie sa ai un numar de prezente, de exemplu sa zicem ca ai 14 ore pe semestru din care tu trebuie sa ai 10 prezente, deci poti absenta de 4 ori. Nu e atat de strict, nu iti face griji. Trebuie doar sa te comporti ok cu profii si sa faci cat poti tu.

| Monyyyyy explică (pentru xmmrgnx):