| Feri5 a întrebat:

Medicina sau IT? Voi ce ati alege?
Eu unul nu sunt horatat. Sunt clasa a 10-a, profil stiinte ale naturii. Am niste probleme de auz, port aparate auditive si nu stiu la care dintre astea doua sa merg. Imi place mult biologia si chimia, dar nu ma pot lasa de informatica. Si informatica, pot spune, este punctul meu forte. Daca dau pe informatica, o sa-mi para rau de biologie si chimie pe care le vad ca fiind super faine. La fel si informatica.
Si m-am gandit ca ar fi ok sa fiu si medic si programator. Numai ca la programator, va trebui sa lucrez ca freelancer.
Voi ce pareri aveti?
Si nu stiu daca voi face fata la medicina din cauza problemei pe care o am, insa imi place si ar fi pacat sa ma las...

Răspuns Apreciat de Editori
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Partea nasoala la medicina e ca iti cam ea o treime din viata numai sa termini studiile.
Doar ca daca esti dedicat si iti place, poti salva vieti. De fapt nu ca poti, chiar salvezi.
La informatica, fiind ceva inovator si cerut, o sa fii cautat.
Insa s-ar putea sa ai si suficienta concurenta, caci din ce in ce mai multor tineri pare sa le placa.

Deci, cel mai bine ar fi sa pui in balanta avantajele si dezavantajele si sa gandesti si cu creierul si cu inima, ca sa zic asa.
Ce ti-ar placea mai mult?
Sa te trezesti dimineata stiind ca esti un medic sau stiind ca esti un programator? Si aici ma refer pe termen lung, de zeci de ani de zile.
Presupun ca poti sa le faci si pe amandoua, dar nu stiu cat de ajuta timpul
Succes happy

9 răspunsuri:
| JustDeedee a răspuns:

Oricare sunt de viitor. Poți să le faci pe ambele dacă ți-s dragi ambele și consideri că te vei descurca în paralel sau chiar pe rând. Poți încerca și medicina prima dată, nu contează ce probleme sunt atâta timp cât este ambiție! Informatica poți să o studiezi și singur și așa poți lucra ca și freelancer mult mai devreme sau invers. Până la urmă tu știi cel mai bine ce ți-ar plăcea să faci în viață.

| Violleta2022 a răspuns: