Si eu cand am avut simularile astea in cretacic acum ani de zile...
nu m-am prezentat
cand m-au intrebat dupa de ce n-am fost,mai ales profa de bio,oracaia ca naiba, ca asa ma "calea", ma obisnuia cu stresul, ca vezi Doamne!
I-am spus ca oricum nu e acelasi tip de stres si prostia aia de simulare ma da peste cap
Soc!
La bac am luat 9, 60 la iubita ei materie se cam ofica cand i-am spus (si eu, cu usoara aroganta) "v-am spus eu!"
mi se pare o prostie, doar parerea mea.
Daca iti pica ceva aiurea si iei 2, nu te duci tu ca prostu' setat la bac ca nu poti,ca iar iti pica ceva nasol si uite asa te ratezi!?!
fara stres, frate!
Daca inveti, poti face si acasa teste de-alea!
Si nu ai probleme-n bac!
Daca esti tamaie, poti sa faci o mie de simulari, degeaba!
Ce e gresit in asta? Te-ar face mai serios in ceea ce inseamna invatatul. Nota de la simulare nu se trece decat cu acordul elevului. Insa, de ce nu ai vrea sa ai o nota in plus? Gandeste-te ca la sfarsit de semestru sunt elevi care nu au destule note si profesoara trebuie sa le dea proiecte, sa ii asculte. Nu ai vrea ca tu sa ai o nota in plus si sa nu te mai intereseze? Pana la urma, simularea reflecta cunostintele din acel moment. Simularile au fost corectate de profesorul de la clasa, nu de altcineva.
Nu am terminat de mult liceul. Daca as fi profesor chiar nu m-ar interesa de cine ramane corigent. Sunt profesori care modifica note prin catalog, se straduiesc ei mai mult ca elevii sa treaca, ii asculta in ultima ora si le dau cu 4-5 puncte in plus. La sfarsit de semestru as imparti materia in doua, un test din prima parte, un test din a doua parte (le da cine are nevoie de note pentru marirea mediei).
Pai sunt frustrați ca nu au destule note la clasa, asa ca profita de simulări sa mai scape de ascultat sau corectat teste.
La mine nu se trec simulările. Au spus ca e o pierdere de vreme și nu e ca și cum am da din materie făcută doar pe anul respectiv. Pentru ca simularea te pregătește sa înveți din tot și bla bla.