anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

"Profesorul iti poate demonstra la orice ora ca nu sti ceva oricat de destept ai fi.Nu poti sa stii mai bine ca profesorul."
Este adevarat chiar in 100 % din cazuri?

Răspuns Câştigător
| AvalohAlyn a răspuns:

Nu e adevarat.Omul invata de la oricine.Un profesor poate invata ceva de la un elev,ceva,o informatie pe care nu o stie. Daca e sa gandim logic niciun profesor nu este expert in toate,sunt si ei oameni, cu cunostinte intr-un domeniu mai multe si cu cunostinte mai putine in alt domeniu, cu slabiciuni, probleme, macinari..Deci afirmatia e falsa.

7 răspunsuri:
| MH97 a răspuns:

Nu... sunt și profesori care învață ei de la elevii. (Cunosc specimene)

| anonwhy a răspuns:

100%, cu siguranta. laughing
Normal ca nimeni nu poate fi perfect, am un coleg care sta inchis in casa si sta numai sa invete, chiar daca stie mai mult ca oricare din colegi si ne salveaza, tot nu stie tot. Nimeni nu poate stie mai bine ca profesorul.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Nu. Doar profesorii idioti si incampabili sa fie niste autodidacti considera aceasta afirmatie corecta. Am avut astfel de profesori si vreau sa spun ca ma doar fix in *** de ei. FUNDA?

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Nu este adevarat.

"Menirea unui profesor nu este sa creeze elevi asemeni imaginii lui, ci sa ajute elevii sa isi creeze propria lor imagine".
si inca un citat care este valabil pentru toata lumea:
"Putini sunt cei care stiu, cat de mult ar trebui sa stie, ca sa stie cat de putin stiu."

| MicutzaaLis a răspuns:

Da... E adevarat 100%. Stiu din propria experienta, asa e profa mea de biologie. Si nu numai... Toti sunt asa. Daca te pui rau cu ei, ti-o vor demonstra.

| sublime89 a răspuns: