| Metharon113 a întrebat:

Pur si simplu numai am nici un chef de mers, mi-ar conveni sa merg la munca decat sa merg. sunt in clasa 9, am picat la liceu cu niste pitipoance si manelisti, la inceput i-am batut pe toti, acum numai vorbeste nimeni cu mine (i-am batut ca-mi faceau gesturi) cand ajung la liceu stau in banca si-mi bag castile in urechi, nu vorbeste nimeni cu mine, *** e urat adica sunt obisnuit cu colegii care sa glumesc in pauze, la ore imi e foarte greu sa stau findca ma plictisesc repede. exemplu luni am stat la 6 ore, marti la 2 ore, miercuri la 1 straight face... pur si simplu nu-mi place liceul si clasa.

Sfaturi ce sa fac sa imi vina cheful de liceu?

3 răspunsuri:
| Kappone a răspuns:

Salut.Pai in acel liceu nu m-ai ai alti prieteni? Eu de exemplu sunt la profil mecanic,ramura Transporturi.Cei m-ai buni prieteni ai mei au cazut la ramura intretineri si reparatii,nu am fost deranjat,cu timpul m-am acomodat, ca orice om. Daca ai prieteni la alte clase, incearca sa te tranferi acolo, poate acolo nu te inghit toti, dar macar ai cu cine vorbi.Stiu cum e cand cineva nu te baga in seama, am avut si noi in clasa a 9-a o fata plina de fite, se credea perfecta, pana cand si-a incasat 2 palme de la un coleg... apoi pe semenstrul 2 s-a transferat.Deci ultima solutie, transferul.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

In prmul rand felicitari! Bine ai facut ca i-ai batut pe toti.straight face Si. sfatul meu este tot acelasi: trasferate.

| Hydrangeaceae a răspuns:

Bună.