| NewTerminator a întrebat:

Sal TPU!
vreau sa cer scaderea notei la purtare a unui elev(sunt tot elev), dar nu pot sa ma duc la dirigintelel lui ca sunt rude si va dati seama k nu-i face nimic.
deci daca stiti ce as putea sa fac eu(o cerere ceva)(sunt tot elev) va rog sami spuneti.

mersi anticipat

Răspuns Câştigător
| michelia a răspuns:

Mergi la scoala cu unul din parinti si fa o plingere la director, prin care sa soliciti si scaderea notei la purtare elevului in cauza din motivele spuse.
Alta cale " mai materiala" nu ai.
Indiferent ca sint sau nu rude, dirigintele acela trebuie sa dea curs dispozitiei directorului ( daca el decide ca elevul merita sa aiba scazuta media ).
Repet, daca stii ca ai dreptate, mergi cu un parinte!

| NewTerminator explică (pentru michelia):

Daa fara parinte n mere?

| michelia a răspuns (pentru NewTerminator):

Altfel te priveste directorul daca esti cu mama sau cu tata. Dai mai multa greutate plingerii tale daca si parintii te sustin.

9 răspunsuri:
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Te duci la director, nu la diriginte.
De asemenea nu poti sa mergi direct si sa ii ceri sa scada nota la purtare cuiva. Ii explici despre ce e vorba, iar el/ea va vedea daca este indeajuns de grav ca sa necesite intr-adevar scaderea notei la purtate.
Iti doresc noroc si sa ai o zi frumoasa.

| AmXjKr a răspuns:

Depinde de cat de GRAVA este situatia. Daca acel elev injura la ore, se bate cu altii si chiuleste atunci da, poti vorbi cu dirigintele. Daca nu-i face nimic, ii faci reclamatie la domnul director si are acesta grija de el.

| m2704 a răspuns:

Incearca sa mergi direct la director.Sau sa vorbesti cu presedintele elevilor.

| cristina6713 a răspuns:

Daca motivul este unul important poti vorbi cu dirigintele tau sau cu directorul.

| NewTerminator explică (pentru cristina6713):

Ma gandeam la ceva mai material decat niste vb. am zis ca dirig lui ii e ruda si vb el si cu directoru. si chiar vreau sa fac ceva k nul mai suport.