| Cutezătorul4k a întrebat:

Salut, as vrea sa dau la facultatea de litere la Iași(Uaic) pe secțiunea traducători-interpreți, engleza-germana. Engleza o cunosc destul de bine nu am probleme iar germana nu am studiat absolut deloc. Nu inteleg chestia asta cu specializare A si specializare B. Va rog sa imi explice si mie cineva

Răspuns Câştigător
| LepădatuMiruna a răspuns:

Hei! La germană te poate lua și de la 0 în mod sigur. Sunt studentă la acea facultate și chiar dacă sunt specializarea jurnalism cunosc persoane care sunt la germană și au luat-o de la 0 la facultate.

| Cutezătorul4k explică (pentru LepădatuMiruna):

Foarte bine daca o ia de la 0 cu germana sau alte limbi happy

| Cutezătorul4k explică (pentru LepădatuMiruna):

Am sunat si au spus ca se incepe cu germana de la 0. Dar acum sa vad si treaba cu specializarea A si B

9 răspunsuri:
| Wr3nch a răspuns:

Specializarea A o sa fie cea dominanta la care ai mai multe cursuri. Daca alegi A Engleza, o faci mult mai multa engleza. Daca vrei sa inveti Germana mai bine, Alegi Germana A si Engleza B.

| Cutezătorul4k explică (pentru Wr3nch):

Pai si daca aleg germana eu care nu o stiu deloc, invat acolo de la 0? sau cum

| Sonia822 a răspuns (pentru Cutezătorul4k):

Nu cred ca e pentru tine... nu te ia de la 0, trebuie ca germana sa fi fost a doua limba din generala. Sau macar si fi studiat 4 ani in liceu. Ca vei avea traduceri de complexitate mare, iti vei pune stampila pe ele ca le-ai tradus corect, ce traduci daca nu stii o boaba

| Sonia822 a răspuns:

Nu lua raspunsul meu de bun, dar sunt facultati unde se studiaza 2 limbi straine. Trebuie sa ai bazele pentru amandoua, din scoala. Adica daca in scoala ai studiat engleza din clasa a IIa si germana din clasa a 6a, si ai mai facut si in liceu, ai deja niste ani in spate, in facultate aprofundezi si mai tare. La A probabil sunt mai multe ore decat la B. Trebuie verificat si din alte raspunsuri. Eventual ia nr si suna la ei.

| Sonia822 a răspuns: