anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Ce facultati imi recomandati,tinand cont ca nu ma descurc la matematica,fizica chimie, si nici nu imi plac. In rest cu memoratul nu este o problema.Chiar nu stiu unde sa dau. Liceul nu m-a pregatit si nu mi-a deschis nici un orizont din pacate. Bacul il am luat.

7 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Am vesti bune pentru tine: nu trebuie sa dai la nici o facultate, poti face o postliceala daca doresti, care te pregateste intr-o meserie.
Oricum, sunt mii de studenti care termina anual si nu au loc de munca, alaturandu-se celorlalt, din anii precedenti.
Asadar, chiar nu trebuie sa te streseze facultatea, ca oricum nu vine niciuna cu loc de munca asigurat, avand sanse mai mari cu o postliceala, deoarece inveti direct meserie.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Litere, jurnalism, filosofie, sociologie, snspa, geografie, psihologie, drept, la astea nu există mate, fizică sau chimie.

| Nonolita a răspuns:

Liceul nu te-a pregatit, pentru ca ai ales unul usurel, fara matematica, fizica, chimie.
Poate la litere/limbi straine. Dar in rest... Chiar si la jurnalism cum ti se sugereaza, trebuie sa ai cunostinte din toate domeniile. Altfel, nici macar intrebarile nu stii sa le pui.

| anamariarot a răspuns (pentru Nonolita):

Așa e, astea cu matematică, fizică, chimie, te pregătesc pentru viață. Discutând cu foștii colegi de liceu (liceu terminat în 2016, profil real), am aflat că în afară de 2-3 care studiază matematică în facultate, nimeni nu mai știe nimic și că toți am fost dezorientați în alegerea unei POSIBILE meserii. Media de la bacalaureat a clasei a fost peste 9.
Oare să fii nehotărât la 18-19 ani nu e ceva normal? happy

| Andra9pk a răspuns:

Drept,limbi straine,jurnalism,psihologie,stiinte politice,asistență sociala,litere, geografie.
Intra cel mai bine pe site-urile facultatilor si citeste despre fiecare departament, ce materii se fac, cati ani de studiu sunt, unde te poti angaja dupa terminarea studiilor.