anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Cum e sa te angajezi in facultate? Sunt student in anul 1 si m-am intrebat oare cum o fi sa si mergi la facultate si sa ai job pe langa, ca mie personal mi se pare extrem de mult si sa inveti si sa lucrezi si daca ati lucrat in timpul facultati mi-ar face placere sa imi impartasiti experienta (cum v-ati organizat ca sa mergeti si la munca si la facultate, cum ati procedat cu materia pentru examene, etc). Ma bate gandul sa fac asta mai incolo si m-ar ajuta tare mult sa aud o parere. Multumesc!

3 răspunsuri:
| Adry05 a răspuns:

Poți acolo unde-ți permite, eu de exemplu la licență aveam de luni până vineri ba de dimineață, ba de după-masă ba seara, n-ai ce angajator să-ți găsești să accepte așa încurcățenie de program.
Nici măcar la master unde se prespune că mai toți studenții lucrează n-au fost în stare să facă un program calumea, joi și vineri de la 12 încolo... ce naiba de job să-ți găsești să poți ajunge și la cursuri? că și să fi de dimineață sau de seară tot nu ai cum să ajungi la ele

| CatalinB11 a răspuns:

Salut, Ionel! Poti urma cursurile unei facultatii si in acelasi timp sa muncesti. Trebuie sa vezi daca programul de la facultate o sa iti permita sa faci acesg lucru. Momentan este o perioada mai grea, dar poate reusesti sa gasesti un loc de munca cu jumatate de norma. Cu toate acestea, daca simti ca nu faci fata, iti recomand sa te concentrezi pe facultate si sa tragi tare sa promovezi, asta daca o sa iti permita situatia financiara. Mult succes!

| anonim_4396 explică (pentru CatalinB11):

Mersi fain!