A. Informatii administrative:
Data infiinţării afacerii: (an/luna)
Obiectivul înfiinţării afacerii: (descriere sumară)
Numar angajaţi: (introduceti numarul de angajati (full time/part time);
(daca a existat anterior activitate).
Evoluţia numărului de angajaţi: (de la data înfiinţării şi până în prezent
Data depunerii ultimului bilanţ contabil al afacerii: (introduceti data depunerii la Administratia Financiara a bilantului din ultimul an fi ultimul an fiscal de activitate, daca este cazul)
Cifra de afaceri: (introduceti cifra de afaceri din ultimul bilant, in EURO la rata de schimb Euroinfo in luna respectiva, precum şi evoluţia statistică şi grafică a cifrei de afaceri pe ultimii 2 ani daca este cazul);
Profit net al afacerii : (introduceti valoarea profitului net din ultimul bilant, daca este cazul, in EURO, rata de schimb din luna respectiva, si procentul profitului in cifra de afaceri totala din ultimul bilant. Introduceti o nota explicativa scurta daca bilanţul nu se refera la 12 luni calendaristice)
Pierderi: (introduceti valoarea pierderilor inregistrate in ultimul bilant, daca este cazul, in EURO, rata de schimb din luna respectiva. Introduceti o nota explicativa insotita de o declaratie financiara referitoare la balanta de verificare care demonstreaza ca situatia pierderilor a fost depasita)
Procent din capitalul intreprinderii detinut de actionari privati romani:
Procent din capitalul intreprinderii detinut de actionari privati inregistrati in statele membre UE si/sau non U.E.
Procent din capitalul intreprinderii detinut de solicitant si/sau drepturile de vot, in intreprinderea solicitantului, detinute de o societate de orice nationalitate care are mai mult de 249 angajati.
Asociati & actionari detinatori ai drepturilor de vot in afacere(pentru fiecare eventual partener)
Asociaţi
Persoane fizice
Adresa completă, număr de telefon şi scurt CV anexat după modelul european;
Nationalitate:
Număr de acţiuni deţinute:
Persoane juridice:
Adresa completa & tel., nr. inregistrare, cod fiscal
Numar angajati
Entităţi legale în care solicitantul deţine acţiuni şi / sau drepturi de vot
(pentru fiecare partener)
Nume complet:
Tip, adresa completa şi număr de telefon:
Nr. înregistrare; Cod fiscal, număr angajaţi:
Naţionalitate:
Actiuni deţinute de solicitant :
B. ELEMENTE GENERALE ALE PROIECTULUI PROPUS CREAREA UNUI SCURT PLAN
B.1. Analiza nevoii de proiect (colectivă sau individuală, personală sau organizaţională): momentul identificării, evaluarea preliminară cantitativă şi calitativă a nevoii
B.2. Definirea scopului proiectului (soluţia sau modalitatea prin care se poate satisface nevoia identificată): care sunt alternativele de satisfacere a cererii respective la momentul actual şi posibilităţile de dezvoltare a afacerii în vederea stabilirii scopului final
B.3. Stabilirea obiectivelor afacerii (elemente specifice, cuantificabile şi planificabile în timp prin intermediul cărora se poate atinge scopul afacerii.
propus)
B.4. Acţiuni potenţiale ce trebuie desfăşurate (lista sumară a activităţilor propuse şi succesiune logică a acestora)
C. MEDIUL DE PIATA
C.1 Clienti: (prezentati aici care este piata dv. de produse/servicii. Va adresati exclusiv pietei locale-localitatea, tara, regiunea? Există activităţi de export?)
Dacă da, în ce ţări? Câţi potentiali clienti aveti pe aceasta/aceste piete?
Identificare clienţi actuali:
Nume client:
Adresa (tara, regiune, judet):
Forma de proprietate (specificati publica/privata si ponderea %):
Anul si valoarea tranzactiilor:
C.2 Sistemul de distributie actual şi previzionat: (cum se realizează distribuţia produselor / serviciilor. Care sunt direcţiile considerate necesare pentru îmbunătăţirea situaţiei actuale)
C.3 Concurenta in afaceri (nume, informatii cunoscute despre acestia: cine sunt concurentii dvs. pe piata? Ce informatii detineti despre acestia? Care este ponderea acestora pe piata comparativ cu a dvs?) Momentul intrării pe piaţă a dvs şi a principalilor concurenţi. Alte informatii si consideratii despre concurenta.)
C.4 Poziţionarea produselor afacerii dv. comparativ cu cea a concurentei: (cum sunt produsele/serviiile dv. pozitionate pe piata comparativ cu cele ale concurentilor? Produsele/serviciile dv. sunt mai bune calitativ decat cele ale concurentei? Aveti preturi mai reduse? Vindeti pe credit? Aveti puncte de desfacere in apropierea clientilor? Sortimentul dv. este mai convenabil clintilor dv? Cum? Care sunt diferenţele dintre dv. si concurenta? etc.
C.5 Descrierea pietei pentru produsele/serviciile rezultate din implementarea proiectului (Descrieti cat mai in detaliu PIATA careia produsele/serviciile rezultate din implementarea proiectului dv. se va adresa: cati clienti potentiali estimati ca veti castiga pentru produsele/serviciile rezultate din proiect? Acesti clienti sunt exclusiv locali? Piata dv. este numai in judet/regiune? Veti exporta produsele dv? Daca da, unde si cand?)
C.6 Avantajele principale ale produselor afacerii dv. (pret, calitate, caracteristici specifice, altele: (Detaliati)
C.7 Activităţi de promovare a vanzarilor: (aspecte privind modul de promovare a produselor / serviciilor; acţiuni de promovare; bugete şi planificări specifice).
C.8 Alte elemente referitoare la strategia de marketing: ( modificări estimate pe piaţă şi strategia de adaptare la aceste modificări)
D. INVESTITIA PLANIFICATA SI PLANUL DE IMPLEMENTATARE IN AFACERI
D.1 Valoarea investitiei (total):
__________ Euro
din care:
- contributia din fonduri publice:
__________ Euro
- contributia solicitantului:
__________ Euro
- contributia in numerar
__________ Euro
- contributia in natură
__________ Euro
D.2 Scopul investiţiei:
- investitie nouă
- extinderea capacitatii existente
- diversificarea productiei
- cresterea productivitatii
- imbunatatirea calitatii
- investitii in soft (licente, software, etc)
- altele (specificati)
D.3 Tipul investiţiei
- constructie (noua, extindere, modernizare) _______ Euro
- echipamente/facilitati/altele: noi _______ Euro
- mijloace de transport: noi _______Euro
- capital circulant ______ Euro
- altele (specificati) _______ Euro
D.4 Descrierea investitiei planificate
Te ajută nenea gugăl. Sfatul meu este să iei un exemplu de pe net şi să faci tu unul frumos, pentru că o să îţi trebuiască şi mai târziu.
Si eu am avut de facut in semestrul I.Am facut asta: http://pafaceri.ro/exemplu-plan-de-afaceri-firma-de-organizare-evenimente/
Daca vrei sa scrii tot este treaba ta, dar eu am extras ce era mai esential.
Adi1987 întreabă: