| leo24 a întrebat:

Poate cineva sa imi spuna unde gasesc niste grile de biologie de la medicina DENTARA care sa aiba grilele impartite pe capitole(cred ca sunt teste cu cate 60 de intrebari la fiecare capitol, 30 complement simplu si 30 complement grupat sau cam asa ceva)? De preferat sa le gasesc pe net in varianta pdf.

8 răspunsuri:
| anamariarot a răspuns:

Pai grilele depind de la universitate la universitate. Cele de la Bucuresti nu-s la fel cu cele de la Iasi, cele de la Iasi nu-s la fel cu cele de la Tg. Mures si tot asa. Ce universitate te intereseaza?
PS: grilele pentru admitere sunt aceleasi si la medicina generala, si la medicina generala. Admiterea poate diferi

| leo24 explică (pentru anamariarot):

Bine spus, am uitat sa mentionez acest lucru. Ma intereseaza cele de la Bucuresti. Eu primesc tema niste foi xeroxate cu 60 de intrebari per capitol(gen sistemul nervos sau glande) si ma intereseaza sa gasesc raspunsurile.

| anamariarot a răspuns (pentru leo24):

Pai ca sa gasesti raspunsurile trebuie sa stii din ce an sunt intrebarile. Gasesti pe scribd, dar nu stiu daca sunt si din anii recenti, ci de prin 2008-2009 si e posibil sa nu poti vedea tot fisierul. Eu descarcasem aplicatia lor pe telefon; doar asa puteam accesa in intregime si, sincera sa fiu, era destul de obositor. Mai bine iti cumperi cartea/cartile
PS: in comentariul anterior am vrut sa scriu medicina generala si medicina dentara, dar cred ca ti-ai dat seama laughing

| leo24 explică (pentru anamariarot):

Dap mi-am dat seama laughing Mersi de ajutor.

| leo24 explică (pentru leo24):

Am gasit insa ceea ce caut. Se numeste biologie-manualul admiterii la medicina dentara. E un manual pe care incerc sa il gasesc pdf.

| anamariarot a răspuns (pentru leo24):

Pentru Bucuresti e manualul de la Corint la biologie, nu te lua dupa ce gasesti pe net

| leo24 explică (pentru anamariarot):

Stiu asta, stai linistita. Acest manual il caut ca sa lucrez in plus grilele de la sfarsit.