| sdws77 a întrebat:

Salut, sunt student in anul 3 la facultatea de medicina. Astăzi aveam un examen la facultate la materia "Practică de specialitate", valorând 2 credite. Din nefericire, un accident de circulație s-a petrecut pe drum, eu am întârziat câteva minute iar proful m-a dat pur și simplu afară. După examen, i-am explicat situația și l-am întrebat când pot susține din nou examenul, iar el mi-a zis să întreb la secretariat.

La secretariat am scris o cerere de examinare (sub îndrumarea secretarei), ea mi-a spus că speră ca decanul să aprobe examenul zilele viitoare sau în sesiunea de re-re, că altfel o să îmi pic anul și trebuie să îl repet.

Mi se pare pur și simplu absurd. Credeam că facultățile sunt obligate să susțină examene de restanță și re-re pentru toate examenele, fără excepții

Este adevărat că facultatea poate decide să nu susțină restanțe la un anumit examen și să te facă să repeți anul? Mulțumesc

(Vă rog, fără glume proaste și comentarii inutile)

5 răspunsuri:
Bula
| Bula a răspuns:

In medicina, o intarziere de "cateva minute" poate fi fatala pentru bolnav.
Punctualitatea este unul din notiunile de baza in edicina, dar si precizia!

| sdws77 explică:

Kalasnikov, dacă tu consideri că răspunsul meu denotă furie sau agresivitate, cred că te ataci prea ușor. Nu repet nimic "pentru binele pacienților", anul trecut am avut media peste 9 și loc la buget. Asta ca să nu crezi că sunt vreo beizadea cu 6 pe linie și loc la facultate plătit de mama și tata.

| kalasnicov22 a răspuns:

Trebuia sa iei in calcul si o eventuala problema in trafic.Azi au inceput elevii scoala si a fost haos.
Apoi daca pentru doua credite la o restanta pierzi anul poate chiar ar trebui sa-l repeti.

| sdws77 explică (pentru kalasnicov22):