| Anytha9 a întrebat:

Salut, sunt studenta, in sesiune si as dori niste sfaturi/metode in ceea ce priveste invatarea grilelelor (am un numar mare de grile si un timp scurt). Multumesc!

Răspuns Câştigător
| didiDia a răspuns:

Bun raspuns. Poate ca ar fi bine daca si-ar copia pe o foaie doar intrebarile si la fiecare intrebare doar raspunsul corect. Pentru ca daca vezi toate variantele de raspuns(inclusiv cele incorecte), mi se pare imposibil sa nu le citesti, chiar daca nu doresti asta. Anytha9, vezi sa retii raspunsul corect in intregime, nu doar,, 1b 2c'' pentru ca la examen poate se schimba variantele de raspuns si ce era corect 1b 2c sa devina 1c 2a(cuvintele din variante sa fie aceleasi, dar apara la alta varianta decat inainte). Sper ca ai inteles ce am scris. Ar fi indicat acolo unde e logic raspunsul, sa inveti logica din spatele lui, nu doar sa le inveti asa pe de rost ca papagalul.

3 răspunsuri:
| EvangelineLovin a răspuns:

Eu la grile citesc intrebarea si doar raspunsul corect, astfel la examen cand citesc intrebarea si variantele o aleg pe aia corecta pentru ca pe celelalte nu le-am citit si nu mi se par cunoscute, si deci o aleg pe aia care am citit-o si o stiu. Sper ca intelegi ce vreau sa zic. Succes la examene!

| Anytha9 explică (pentru didiDia):

Interesanta varianta cu scrisul numai ca eu am 2000 de grile si nu am timp fizic. Evangeline_9885 asa fac si eu numai ca simt ca nu dau randament asa; nu imi place sa le tocesc ci sa le invat logic chiar si asa e greu; si da la examen e chestie stiuta ca inverseaza variantele intre ele. Oricum multumesc pentru raspunsuri.

| didiDia a răspuns (pentru EvangelineLovin):