| Strejescu a întrebat:

Salut TPU. Astăzi la ora de desen profesorul mi-a scăzut 2 puncte la purtare și acum am media 8, deoarece în timpul orei m-a sunat cineva și eu am răspuns.Sunt clasa a 8 si pe primul semestru am avut media 10 la purtare. Aceasta problema va avea legătură cu examenele? E ceva grav ca sunt clasa a 8 a și s-a intamplat acest lucru? Va rogggg

4 răspunsuri:
| haileewatson a răspuns:

Nu pare ceva grav. Notele astea din generala sunt irelevante. Data viitoare ai putin respect fata de profesor si nu mai raspunde la telefon in timpul orelor.

Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Un profesor, indiferent ce materie preda, nu poate scadea media semestriala la purtare ci poate doar propune aceasta.
Media semestriala la purtare se stabileste de diriginte dupa consultarea cu consiliul clasei, conform Regulamentului-cadru de organizare şi funcţionare a unităţilor de învăţământ preuniversitar, aprobat prin Ordinul MEC nr. 5447/2020, citez:
"ART. 108.(1)La sfârşitul fiecărui semestru şi la încheierea anului şcolar, cadrele didactice au obligaţia să încheie situaţia şcolară a elevilor.
(2)La sfârşitul fiecărui semestru, învăţătorul/institutorul/ profesorul pentru învăţământul primar/profesorul diriginte consultă consiliul clasei pentru acordarea mediei la purtare, prin care sunt evaluate frecvenţa şi comportamentul elevului, respectarea de către acesta a reglementărilor adoptate de unitatea de învăţământ."
In orice caz o medie semestriala la purtare, chiar daca ar fi 8, are putina influenta asupra mediei generale anuale.

| darrio2007 a răspuns:

Numai dirigintele iti poate scadea nota la purtare. La propunerea unor profesori. Daca regulamentul scolii nu vă permite sa aveti telefoanele la voi in timpul orei, bine a facut.

| Violleta2022 a răspuns:

Sincera sa fiu, nu stiu de ce vi se permite cu telefoanele la scoala.