| MaraSilvia a întrebat:

Diriginta mea ma uraste si ma face nesimtita! Eu nu sunt nesimtita si sunt cea mai buna eleva din clasa.A doua zi din al doilea semestru a fost groaznica.Erau 2 mame in clasa si ea urla la noi ca,multe,si eu ii spun ca ea ne.a spus sa stam cuminti in clasa si asta faceam, si incepe sa imi spuna nesimtita fata de celelalte mame.Imi venea sa o injur.In pauza au venit colegii si imi spuneau ca nu e adevarat.Ce sa fac ca ma uraste si ii spune mamei ca nu stiu nimic la mate cand eu stiu destul de bine.Media pe sem 1 este 9.73. Stiu ca scris mult dar stau suparata tot timpul si ma gandesc la "nesimtita". sad

Răspuns Câştigător
| ToțiPentruUnu99 a răspuns:

Spune-i mamei tale despre ea si eu in locul tau as intreba-o pe diriginta de ce ar avea vreo problema cu mine. Stai linistita ca nu esti nesimtita si nu mai fi afectata ca o profesoara te uraste, tu vezi-ti de treaba si sa iei note mari ca sa ii inchizi gura aia bafta happy

12 răspunsuri:
| T0T a răspuns:

Daca tu ai ajuns, dupa cum te exprimi si dupa cum folosesti semnele de punctuatie total aiurea, cu asa medie, inseamna ca s-a ales dracu' de generatia voastra.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

''Cucoana, cu ce drept imi atribui eticheta de ''nesimtita''? Uitati care va este meseria? Aici scrie ''scoala'' nu ''grajd'' ''
E profesoara de mate de tot spune ca nu stii nimic? De ce se baga peste materia altuia?
Intreab-o ce motive are sa te numeasca ''nesimtita'' happy ca sa-ti ''indrepti'' eroarea.

| Teardrop a răspuns:

Ești cea mai bună din clasă, da' habar n-ai să te exprimi în limba română.

Nu mai fiţi atâta de sensibile, că viaţa nu o să vă pupe în c*r. Crede-mă, oamenii îţi vor adresa apelative mult mai urâte decât "nesimţită". Treci peste, ignor-o, mergi mai departe.

| anonim_4396 a răspuns (pentru Teardrop):

Da, dar nu este normal sa o jigneasca nici ca profesor nici ca om.
E copil, pana la urma.

| Teardrop a răspuns (pentru anonim_4396):