| Cl3ar a întrebat:

Salut TPU,luni incepe prima proba scrisa a examenului de bacalaureat. Intrebarea e, am emotii foarte mari chiar daca m-am pregatit foarte bine.Cum scap de ele? Simt ca uit tot, nu ma pot motiva...

5 răspunsuri:
| Pacquiao a răspuns:

Salut! happy In primul rand iti urez succes la BAC happy Eu il dau peste 2 ani laughing
Stiu cum e sa ai emotii, asa am avut si eu la E.N din clasa a 8a, si eu sunt un elev bun la invatatura si ma motiva acest lucru. Gandeste-te ca esti un elev bun si ca vei trece cu brio examenul... daca tu ca inveti ai emotii, ce mai zici de aia care nu invata? laughing Te-ai gandit la asta?
Si in plus daca inveti bine, indiferent cate emotii ai avea nu ai cum sa nu stii nimic. Si eu in clasa a8a am avut emotii mari si credeam ca uit tot si cand am intrat in sala si am vazut subiectele nu mi-a venit sa cred cat de usoare au fost laughing Am dat examenul de admitere la liceu in 2013 happy si am luat 8.8 la romana si 9.5 la mate happy
Te pot motiva si prietenii si familiawinking
Inca ceva important...in ciuda faptului ca invat bine, zic eu happy, a contat faptul ca nu mi s-a impus sa iau o anumita nota...parintii mi-au zis sa fiu relaxat ca astfel voi lua note bune, si am luat happy
Sper ca te-am ajutat sau macar te-am incurajat happy
Bafta!winking

| xLittleKidd a răspuns:

Încearcă să te relaxezi, pentru că totul va fi bine. Şi eu sunt în acceaşi situaţie ca şi tine, deci înţeleg cum te simţi.
Trebuie să ai incredere în tine, să fii optimist şi să vezi partea pozitivă a examenului. Micile emoţii sunt bune pentru că ne aduc într-o stare de realitate.
Chiar dacă acum ai acea senzaţie că uiţi tot ce ai învăţat (ceea ce mi se întâmplă şi mie) atunci când o să vezi subiectele o să te calmezi şi o să vezi cum încet, încet îţi reaminteşti totul.
Mult succes! Ai incredere în tine şi vei reuşi! happy

| miraabela a răspuns: