| 6Anonim9 a întrebat:

Sunt amator de limba engleza. O inteleg in mare parte, stiu s-o vorbesc, dar total gresit. laughing Asa cum vorbeste si Patrizzia aia sau cum o chema-o limba romana. Deci care e treaba cu past simple and past continuous? Cand pun was si cand pun were? Si daca le scriu cu forma corecta (was/were) nu mai trebuie sa stiu verbele neregulate(sau cim s-or numi)? Gen drink drank drunk. Folosesc " was/were drinking"? Va rog ajutati-ma, ca-s paralel. Fara mistouri pls. Funda! big grin Multumesc anticipat!

Răspuns Câştigător
| justanotheruser99 a răspuns:

Ok... Deci o luam cu inceputul. Past simple se formeaza cu forma a doua din acel tabel (la verbele neregulate) sau adaugand -ed la sfarsitul verbului (in cazul verbelor regulate) Past continuos se formeaza cu was/were+ forma de baza a verbului+ terminatia -ing. Was se foloseste la persoana 1 singular si la persoana a 3-a singular. In rest folosesti were. Uite un site care iti explica destul de bine si in ce context se folosesc. Unde nu te descurci poti sa imi scrii. Te ajut cu placere. Mult succes!
https://www.ego4u.com/en/cram-up/grammar/simpas-paspro

5 răspunsuri:
| justanotheruser99 a răspuns:

Am uitat sa mentionez ca e aproape imposibil sa folosesti corect past simple daca nu sti formele verbelor, si nu, nu se poate inlocui cu past continous. E vital pentru engleza ta sa le inveti, deci spor la treaba!

| 6Anonim9 explică (pentru justanotheruser99):

Fara acel "din" de la Xdin englezi), scuze big grin LAG

| 6Anonim9 explică:

Multumesc mult! :* Nici nu stii cu cat ma poate ajuta simplul tau raspuns. Totusi, verbele alcatuiesc cea mai importanta parte din toate propozitiile in orice limba. laughing Verbele le-am invatat in a 6-a si eu n-am avut habar de engleza. M-am ambitionat cand m-am facut de ras in fata unor turisti din englezi si a unor veri din USA si Australia rolling on the floor) Chiar acolo trebuiau sa se stabileasca? laughing

| justanotheruser99 a răspuns (pentru 6Anonim9):