| Extasyy a întrebat:

Salut TPU, sunt elev in clasa a 7-a si imi doresc sa devin Arhitect. Sunt destul de bun la desenele tehnice si am o viziune dezvoltata, deoarece de mic eram pasionat de desen...
Aș fi interesat sa stiu ce profil ar trebui sa aleg la finalul clasei a 8-a, si daca merita sa iau in considerare Liceul De Arta pe profilul Arhitectura, eu fiind de 8 la Matematica.
Mulțumesc!

Răspuns Câştigător
| dinaprilie a răspuns:

E bine 8..esti pe val ascendent. Matematica/informatica si caligrafie.

6 răspunsuri:
Bula
| Bula a răspuns:

Arhitectul este "artistul" constructiilor. Cei mai vestiti arhitecti sunt pasionati si ale artelor.
Ca urmare, este bine sa urmezi o scolarizare de desen, grafica si pictura /sculptura.
Totodata, mai ai nevoie si de cunostinte bune de matematica generala (geometrie plana si spatiala, algebra si trigonometrie, respectiv de fizica (mecanica).
Din pacate, la liceele de arta se invata putina matematica, iar la liceele cu profil matematic se invata putina arta de desen (sau chiar deloc).
Totusi, iti recomand mai degraba liceul de arta, iar matematica si fizica necesara suplimentar pentru facultatea de arhitectura le poti invata cu ajutorul unui profesor (sau inginer).

| Frank51 a răspuns:

Nu știu cum îți imaginezi tu desenul tehnic, dar cu siguranță nu se mai face manual cu creionul așa cum am făcut în liceu. Se face în autocad sau orice alt program CAD. Nu ai nevoie de niciun fel de pregătire, poți urma orice fel de liceu dar ți-aș recomanda ceva tehnic. La facultate apoi mergi pe arhitectură sau construcții, vei face cu siguranță și desen tehnic în CAD.

| Extasyy explică (pentru Frank51):

Multumesc mult!

| NLS a răspuns:

PS: nu stiu ce intelegi tu prin desen tehnic (pentru arhitectura), pentru mine e plansa de arhitectura finala, cu planuri, fatade, sectiuni, si mai ales -
toate cotele si indicatiile necesare.