| Richard002Toto a întrebat:

Salut Tuturor! Am 14 ani și trec în clasa a-VIII-a. Vreau ca din clasa a IX-a să merg la liceul de artă profil vocațional muzică: instrument: vioară. Menționez că i-au cursuri de vioară cu un profesor în particular. Dar problema se pune, se merită să merg la liceul de artă? Ce ziceți o să-mi fie ușor, sau greu? Ce mă sfătuiți? Mulți mi-au spus că nu se merită să merg acolo deoarece nu sunt profesori de treabă nu-și fac meseria. Ce ziceți? se merită? Vreau să merg spre muzică, să mă fac profesor de vioară și violonist într-o filarmonică de stat. ce ziceți se merită?

Răspuns Câştigător
| erdest a răspuns:

Profesorii nu se vor interesa mult de materiile de cultura generala. Daca mergi la muzica vei da trei probe : Instrumental, Solfegiu ( 2 portative canti cu vocea ce iti dau ei cu note muzicale), Dicteu ( profesoara canta la pian iar tu scrii ce canta)

| Richard002Toto explică (pentru erdest):

Poți să-mi spui mai multe detalii legate de admitere? happy

| erdest a răspuns (pentru Richard002Toto):

Probele se vor desfasura asa:

Solfegiu : Intri in sala unde mai sunt alti elevi si alti profesori. Extragi un biletel cu 2 portative, profesoara iti da nota LA, dupa aia te ghidezi tu cum sa incepi, incepi si canti, ele noteaza greselile facute (la fiecare gresela iti scade 0, 05. 0.10 nu stiu), Apoi iesi din sala si intra urmatorul. Sistemul e facut sa fie 5 elevi in sala, cand iese unul intra altul (sa fie mereu 5 elevi in sala).

Dicteu : Acolo sunteti mai multi deodata. Profesoara canta o data la pian un cantecel, va da nota LA inainte ca sa stiti gama, trebuie sa afli si masura. (Prima data zic sa fi sigur de gama, masura o afli mai usor). Apoi incepe si canta cantecul pe bucati, 2 masuri de 2 ori, si trece la urmatoarele, face si o legatura intre cele 2 bucati. Tu scrii pur si simplu ce canta ea, la fiecare greseala scade 0, 05.