| Negrea_Gica_1996 a întrebat:

Salut.Vreau si eu o parere despre seminarul telogic din Bucuresti. Vreau sa stiu cum e ca liceu.De ex:Cat de solicitant este, care sunt materiile de baza si cel mai important cum sunt colegi si profesori de acolo.Deoarece as vrea sa intru la un asemenea liceu dar mi-e frica ca o sa fie prea greu si ca o sa am niste colegi care traiesc inca pe vremea comunista.Adica mult prea pocaiti cu care nu ai ce vorbi si nu te poti distra cu ei.Aste ma sperie cel mai rau.Si faptul ca am auzit ca acolo se face limba greaca.Va multumesc pentru raspunsuri.

3 răspunsuri:
| WhiteLife a răspuns: