| Sesebi a întrebat:

Ce se intampla daca un profesor iti pierde teza. Adica mie nu mi se pare normal sa o mai dai o data doar pentru ca ala e imprastiat.

Răspuns Câştigător
floresdemayo
Userul Lunii
| floresdemayo a răspuns:

Și ce ești așa de exasperat? Presupun că ai învățat, și acum doar repeți. happy
Și dacă ea e "praștie", în locul tău, m-aș teme. Dacă nu înveți, te poate azvârli, atât de tare, încât să vă (re)vedeți în... toamnă.

10 răspunsuri:
floresdemayo
Userul Lunii
| floresdemayo a răspuns:

Dar, tu ești sigur că ai predat teza? Îm momentul predării lucrărilor semestriale, sunt elevi care fac pe isteții și își vâră teza, subtil în geantă, în loc s-o pună pe catedră. Și... ups, cine mi-a 'furat' teza? ))
PS Profesorul dacă ți-a rătăcit teza, o va găsi. El dacă o "pierde", o pierde doar în portofoliul său. Dacă nu ai predat teza, te va ține minte! Să nu te joci cu el, de-a v-ați ascunselea!

| Sesebi explică (pentru floresdemayo):

Sunt foarte sigur ca am dat teza. happy Ca daca nu nu mai intrebam aici laughing Si prastia aia de vaca nici nu a facut prezenta. Ea nu face aproape niciodata prezenta. Acum spuna ca mai trebiue data o data. Dar mie nu imi convine

| Sesebi explică (pentru floresdemayo):

E prastie dar nu e dupa ea... happy Faza e ca am stiu ceva dar nu mai stiu nimic. Mai trebuie sa invat o data. Si nu invat eu inca o data ca e ea proasta

| floresdemayo a răspuns (pentru Sesebi):

Și ce ești așa de exasperat? Presupun că ai învățat, și acum doar repeți. happy
Și dacă ea e "praștie", în locul tău, m-aș teme. Dacă nu înveți, te poate azvârli, atât de tare, încât să vă (re)vedeți în... toamnă.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns: