| Shaman1 a întrebat:

Sunt elev in clasa a IX-a, de la un liceu de renume din Suceava. In ultimul timp am avut niște probleme la internet, având in vedere ca ori mergea foarte greu ori nu mergea deloc, întrerupând-se si venind înapoi de repetate ori. Alteori am avut probele cu curentul, in unele zile lipsea ba chiar si 2-3 ore încontinuu. Si ce treaba are toate astea cu faptul ca sunt la liceu? Fac orele online, ceea ce înseamnă ca am absente din cauza ca am lipsit pentru ca am avut probleme tehnice, chestia e ca mereu le-am spus colegilor sa spună profesorilor de situația mea in acel moment, si de ce nu pot intra la ora, in momentul in care prezenta este făcută. Chestia e ca, am o profesoara de informatica care, in loc sa facă prezenta citind numele persoanelor, in așa fel încât cineva sa poată anunța de ce x nu este prezent sau de ce y lipsește, face screenshoturi la ecran cu cei care sunt prezenți in acel moment, ceea ce înseamnă ca daca intri cu 5 minute mai devreme, o sa fi pus absent, indiferent de ce încerci sa faci. După o discuție dintre părinții mei si diriginta mea, am aflat ca doamna de informatica mi-a pus in jur de 15 absente (am 6 ore de Info pe săptămâna) si profesoara vrea sa mă lase corigent (chiar daca am fost mereu la orele la care nu aveam probleme/la teste). Părinții si diriginta îmi știu situația si totuși profesoara de informatica spune ca nu mă va trece. Singura soluție la care s-a gândit mama a fost sa îmi scot o scutire medicala pentru 2 săptămâni astfel încât sa fie motivate o mare parte din absente, dar nu știu daca as putea sa rezolv cu asta ceva. Daca ajuta cu ceva, stau la tara si internetul e foarte prost pe aici. Ce ar trebui sa fac intr-o situație de genul? Va rog sa mă ajutați. Daca nu știți ce as putea face atunci măcar sa îmi spuneți alte locuri unde as putea sa îmi zic aceasta problema. Va mulțumesc!

Răspuns Câştigător
| Ionut123987 a răspuns: