| dianainsta01 a întrebat:

Sunt elevă in clasa a 9a pe profilul mate-info. In paralel desenez si pictez foarte mult, de cca 1 an, si am ajuns in scurt timp la niste performanțe neasteptate. M-am hotarat sa dau la arhitectura pentru este singura specializare care îmbină lucrurile care imi plac cel mai mult; stiinta cu arta. Problema este ca facultatea de arhitectura este foarte costisitoare, iar părintii mei resping din cauza asta ideea. Nu vreau sa ii supun la niste cheltuieli carora nu le pot face fata, mai ales ca am fost martora experientei cu fratele meu, care studiază in Bucuresti. Totusi, nu vreau sa renunt la obiectivul acesta, nu am fost niciodata mai sigura pe ceva. Meditatiile, facultatea, viata departe de casă, toate costa si sunt convinsă că părintilor le va fi greu. Intrebarea este: exista vreo modalitate prin care sa pot obtine un soi de bursa? Si as vrea sa stiu daca se poate sa imi impartasiti niste păreri legate de facultatea de arhitectură. Poate niste informații legate de studiul in afara? Nu vreau sa regret mai tarziu, deci sunt deschisa tuturor optiunilor

3 răspunsuri:
| Radu284 a răspuns:

Daca stii sa pictezi asa bine, ar trebui sa inveti cum se face grafica pe calculator.
Photoshop, Gimp, Painter, ArtRage, etc.

Fa rost de un digitizer (gasesti pe la 2+ milioane) si invata sa-l folosesti. Invata sa folosesti programe de desenat, cum se folosesc layere, etc. etc.

Dupa ce devi buna in domeniul asta, poate intr-un an sau doi, poti face bani din grafica pe calculator, in asa fel incat sa iti platesti singura facultatea.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Unde esti acum?

| JustForFewSeconds a răspuns:

Nu am un raspuns tocmai folositor, ci mai mult de incurajare si sustinere.