| AvalohAlyn a întrebat:

Sunt la Colegiul Economic dar vreau sa ma fac profesor de istorie. Pot? Ce trebuie sa fac dupa liceu? Pot sa fac facultatea de istorie chiar daca nu am facut la filologie? Vreau sa stiu tot ce-mi trebuie ca sa fiu profesor de istorie.Multumesc

9 răspunsuri:
constantaproca
| constantaproca a răspuns:

Si eu iti recomand Facultatea de Istorie din cadrul Universitatii Cuza din Iasi, dar depinde din ce zona a tarii esti sa nu fie prea departe.Succes.

| AvalohAlyn explică:

Sunt din Galati.

kratos
| kratos a răspuns:

Facultatea de Istorie este tot ce-ti trebuie sa te faci profesor de istoire. Nu conteaza ce liceu termini. Succes. Iti recomand facultatea din cadrul Universitatii Cuza din Iasi.

| catthshshshs a răspuns:

Kratos are dreptate...Numai de facultatea de istorie ai nevoie.Recomand si eu Cuza din Iasi.Sunt si eu studenta acolo, numai ca la Literewinkingwinking

| www a răspuns:

Nu conteaza la ce profil esti la liceu, conteaza doar sa intrii la facultatea de istorie.

| stealthb a răspuns:

Facultatea de istorie iti trebuie, Poti sa fii facut si liceul agricol la fara frecventa, nu intereseaza pe nimeni atata timp cat intri la facultatea de istorie. Daca vei da admitere la facultate probabil iti va fi mai greu sa inveti daca ai facut mai putina istorie in liceu, dar daca iti place te descurci tu. Succes!

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Bună.
În mod normal ca să-ți fie mai ușor la învățat, trebuia să urmezi profilul: istorie și științe sociale la liceu, iar facultatea era o completare.
Dar nu-i nimic, mergi la Facultatea de Istorie pentru a deveni profesor. Să nu uiți că pe perioada studenției să urmezi și modulul de pedagogie, fără el nu poți preda.
Universitatea de Stat București.
Pa, pa.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Poti sa faci facultatea de istorie dar iti trebuie mul mai multe calitati pentru a fii profeosr
de exemplu sa ai 1, 50m 65kg si altele

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns: