Dacă definițiile de la lectia de zi apăreau in manual, ai fost evaluat corect. Tu trebuie să studiezi și manualul, nu doar lectia scrisă in caiet.
"sa ii spun definiti dar in caiet nu era nicio definitie"
ce contează ce ai tu in caiet?
Hai sa iti explic, ce ai facut:
te-ai dus la tabla si ai inceput sa scrii PAPAGALICESTE, niste reactii invatate pe de rost, din care, de fapt, nu intelegi nimic
si mai crezi ca profesorul s-a nascut ieri, si nu a mai vazut niciodata chestii ca asta
Evaluarea corectă era cam de 4.
Faptul că în caietul tău nu figurau definiții e irelevant; lecțiile se învață în special citind cel puțin manualul.
Notele se incep ca si la examen, cu un punct din oficiu.
Poate că el nici la tablă nu a știut.
Nu soun că nu ai dreptate, dar...
- pentru niște copii, mi se pare mai adecvată notarea cu 1 pentru copiat (dacă e prins) sau cu 2 (dacă nu e prins, dar e clar că a copiat). Un 3 merită elevul care nu vrea să învețe, nu are habar de nimic și nu e deloc interesat de materie. 4 e pentru cel care a încercat cel puțin să spună ceva, dar nu e chiar pe subiect sau nu suficient de pregătit. Dar macar a încercat.
Așa aș nota, dacă aș fi eu profesor.
Ideea nu e să-l lași repetent, ci să-l pui în situația să vrea să tragă mai tare incât să reușească măcar o medie de trecere. Desigur, cu ceva "talent" pedagogic, nu facându-l de cacao în fața clasei sau... În fine, pricepi tu, că esti fată isteață.
Nu-l face nimeni de cacao, se face singur, dacă nu învață.
Mulți nu învață din cauză că nu i-a învățat nimeni cum s-o facă. Și pe deasupra, nu li se prezintă materia într-un mod cât de cât atractiv și intuitiv. Așadar, incapacitatea lor de a învăța e pricinuită de "sistem"...