Utilizatorul de mai sus ti-a zis varianta fericita, realitatea va fi cu totul alta pentru ca posturile din domeniu sunt destul de limitate iar in cazul in care nu combini bine de tot norocul cu competenta vei ramane cu doar 2 varianta.
Prima ar fi cea de freelancing. unde si daca esti foarte bun/buna dureaza sa iti aduni clienti.
A doua e sa te reorientezi catre alt domeniu, adica treaba care o vor face cel puti 70% din colegii tai. (da, atat de putine posturi sunt).
spor!
1. Mass - Media ( reporter, redactor, editor, etc. ),
2. Comunicare Sociala, respectiv
- Publicitate si Reclama ( copywriter, art director, designer masss media, brand manager, coordonator de campanii de imagine si electorale, media planner, etc. ) sau
- Servicii Sociale ( consilieri, cercetatori si asistenti de cercetare in stiintele sociale, functionari documente in invatamantul superior, etc)
- PR ( Relatii Publice ) cu functii precum : Agent PR, negociator in structuri manageriale, purtator de cuvant, consilier media, consilier politic, initiator evenimente Pr, etc.
Adi1987 întreabă: