Vrei s? ?i dezvol?i gndirea critic? ?i abilitatea de a ?ine un discurs argumentat? Oferim o invita?ie la cursul practic de debate pentru adolescen?i.
Cei mai activi useri din categoria Educaţie şi Cultură Generală pe 28 Martie 2025 sunt:
Cum poti obtine o bursa de studiu in Italia fiind cetatean roman?
Sunt curioasă dacă se poate învăța la Biblioteca Națională. Caut un loc unde să mă pot concentra. Am văzut postări mai vechi care spun că este posibil, dar aș vrea să știu dacă acest...? (mai mult)
Bună! Am nevoie de puțin ajutor. Luni am dat simularea la romana, care a fost ușoară, insa, emoțiile si- au spus cuvântul. Ideea e ca am rezolvat decent subiectele per total, dar răspunsurile...? (mai mult)
Sunt clasa a8a și dau evaluarea națională și nu știu cum să fac compuneri deloc(doar la rezumat și compunere libera mă mai descurc in rest nu prea)dar In schimb sunt elev bun de nota 9 și vreau...? (mai mult)
Buna ziua! Aș dori un mic ajutor, dacă se poate. Am dat luni simularea la romana (cls a 12 a) și sunt nesigura în legătură cu anumite răspunsuri. Am fost extrem de emoționată și nu m- am putut...? (mai mult)
Despre ce sa fac reclama am tema si nu stiu dau funda
Salut TPU am și eu o întrebare sunt clasa a 8a și dau evaluare națională, iar la romana am emoții la subiectul 2 (la gramatica și celelalte chestii rar greșesc)pentru că nu știu cim sa fac compunerile.mai...? (mai mult)
Salut TPU sunt clasa a 8a și vreau să intru la mate info la mine in oraș unde mediile de obicei sunt de peste 9, 30- 9, 40, iar eu la mate sunt un elev de nota 9 iar la romana la fel îmi puteți ...? (mai mult)
Buna.vreau sa dau la drept, la fara frecventa.Imi poate explica cineva care a fost acolo si stie cum este de invatat, cat se greu este, cand se duce la examene si cum se organizeaza? M am uitat pe site-...? (mai mult)