| minime3 a întrebat:

Voi ce faceti pentru evolutia voastra? Aveti sfaturi pretioase cumva? Sunt femeie!

7 răspunsuri:
| RoCkKiD a răspuns:

Am vazut intrebarile astea de prea multe ori, deja sunt enervante.

Treaba cu evolutia, prin definitie, implica o ridicare de la un nivel inferior la unul superior dar si o nevoie, ca nu evoluam catre absolut doar pentru ca nu avem ceva mai bun de facut. Asta e o treaba intima, unica fiecarei persoane pentru ca fiecare avem carente diferite.

In primul rand trebuie sa vezi ce carente ai dar si daca sunt suficient de relevante incat sa necesite efort si atentie. Nu o sa devi vreo coco chanel daca te uiti la podcasturi, daca citesti carti despre dezvoltarea personala, tii nu stiu ce dieta sau citesti nu stiu ce autor.

M-am uitat si eu la intrebarile tale si ai o mica obsesie cu treaba asta, zici ca ai dat de red pill in ultima vreme si acum vrei sa devi cea mai buna versiune a ta. Riscul cu teoriile astea e ca o sa ajungi intr-o stare generala de anxietate pentru ca tot timpul se poate mai bine si tot timpul poti imbunatati ceva. Viata trebuie traita nu imbunatatita.

sadrian46
| sadrian46 a răspuns:

1. Evoluez. 2. Da, am, dar sunt prețioase Și nu dau de obicei sfaturi căci nu sunt urmate. Totuși, primul sfat este să îți clarifici tu pentru tine îmsuți ce vrei de la viață. Din asta rezultă restul.

| dullcat a răspuns:

Buna.Mi se pare ca ai mai pus intrebarea.laughing Citeste orice si urmareste inclusiv documentare mereu, nu doar filme sau seriale care sa te relaxeze.

| StoicAnalysis a răspuns:

Gaseste la tine fiecare defect pe care il poti corecta si lucreaza la asta. E atat de simplu.