| MangoGirl a întrebat:

Voi ce parere aveti despre o profesoara de limba romana care iti zice ca te lipeste de tapla daca nu scrii drept pe ea.Ba ne zice "papuselelor"si min mai tarziu de face "memernici" ca nemernici nu-si permitea ea sa ne zica, cica. O data m-a facut de ras in fata colegilor fara sa am nici o vina.se trezeste ea din senin si incepe sa rage(pardon de expresie)la mine fara nici un motiv.sunt eleva de clsa5a si sunt olimpica.am ajuns pana pe municipiu anul asta iar pe ea o doare undeva...mai zice ca din cauza mea tot semestrul n-a putut sa-si tina orele. dar cum de restul profesorilor zic de mine cas elev exemplar si am numai medii de 10 pe sem1? voi ce ziceti
P. S. profesoara e aproape de pensionare
¨˜"°º•aηgєℓ•мaria•º°"˜¨: Voi ce parere aveti despre o profesoara de limba romana care iti zice ca te lipeste de tapla daca nu scrii drept pe ea.Ba ne zice "papuselelor"si min mai tarziu de face "memernici" ca nemernici nu-si permitea ea sa ne zica, cica. O data m-a facut de ras in fata colegilor fara sa am nici o vina.se trezeste ea din senin si incepe sa rage(pardon de expresie)la mine fara nici un motiv.sunt eleva de clsa5a si sunt olimpica.am ajuns pana pe municipiu anul asta iar pe ea o doare undeva...mai zice ca din cauza mea tot semestrul n-a putut sa-si tina orele. dar cum de restul profesorilor zic de mine cas elev exemplar si am numai medii de 10 pe sem1? voi ce ziceti
P. S. profesoara e aproape de pensionare

Răspuns Câştigător
constantaproca
| constantaproca a răspuns:

La varsta ei nu mai are rabdare cu voi, probabil sunt in clasa copii care o deranjeaza si uneori actioneaza sub impulsul nervilor.

8 răspunsuri:
| HappyPills a răspuns:

Copy - paste?

| Diana7383 a răspuns:

Cred ca e nebuna. dupa ce ca esti olimpica ce mai vrealaughing?

cred ca are probleme acasa si se descarca pe voi thinking

| asdgfhresry a răspuns: