Din lectii, in sistemul actual nu prea poti retine mare lucru, prea multa informatie pe care nu ai timp sa o intelegi, si desigur, prea multa materie inutila.
Daca vrei sa invetii ceva mai bine incerci sa o faci in afara orelor, invatand singur, restul, sunt un rau necesar.
Da, dar si pentru asta trebuie sa fii tu putin destept.
Ca tot ai adus vorba de manipulare, cand ai de invatat lectii care nu-ti vor fi utile in viata, dar le inveti doar pentru a lua nota mare, sau de trecere, aia oare nu tot o metoda de manipulare este?
De mici vor sa facem ceea ce ni-se spune, doar pentru ca asa trebuie, sau pentru ca celalt a facut asta, trebuie si noi sa o facem...
Sunt la ingineria lemnului, dar ma axez pe design, si in mare parte fac proiectare si desen ornamental, dar mai am si maretii grele care nu prea au legatura cu ce vreau eu sa devin, dar na, trebuie sa le fac si pe alea. Dupa ce termin facultatea o sa devin inginer in proiectarea si designul mobilei, dar inca ma gandesc ce master sa urmez, ma bate gandul sa fac altceva, dar nu stiu, intr-un fel parca as ramane aici, dar pe de alta parte, parca nu as ramane. *Sigh*, chiar nu stiu ce sa fac. Totusi vreau sa fac ceva, ca sa pot sa imi si gasesc loc de munca pe respectivul domeniu, mai ales in Japonia.
Stiu asta, dar eu nu prea ma pricep la IT, cand am aplicat la facultate, am aplicat la doua facultati, la cea la care sunt acum si la cea de stiinta a calculatoarelor, si la ambele am intrat la buget si am intrat si cu bursa, dar de la aia m-am retras, ca stiam ca daca raman acolo, o sa am restanta peste restanta, mai ales ca acolo se face informatica, iar eu si cu informatica suntem certati inca din scoala generala, chiar sunt varza la asta.
Foarte bun raspuns
Multam fain!
Mi-ai facut seara, cei drept si alocatia e importanta sunt famili care traiesc din ea
Ma bucur!
Asa e, insa ar trebui sa mai puna si burta pe carte, ca de nu, ajung ca unii de pe site. Sa se lege de alte persoane pe care nu le-a vazut in viata lor.