0. Îți definești publicul țintă, sau ceea ce cresi tu că va fi publicul tău.
1. Te interesezi ce informații ar fi folositoare și valoroase pentru publicul tău.
3. Creezi blogul.
4. Stabilești sursa, sursele informațiilor tale folositoare și valoroase.
5. Stabilești cât de mult dorești să lucrezi zilnic pe blogul tău ca să ții la curent vizitatorii cu informații noi, folositoare și valoroase.
6. Cauți surse de finanțare, reclame care să le pui pe site, ca să câștigi bani cu l, dacă nu vrei să faci voluntariat total.
7. Cauți și plătești surse de reclamă ca să fie blogul tău cunoscut căci dacă nu te vizitează nimeni, nu ai realizat nimic.
Apoi după ce le studiezi pe toate acestea, să te întrebi dacă mai vrei să îl creezi acel blog.
Ecologia este un subiect popular. Poți arăta oamenilor cum planeta noastră mult iubită este supusă unei morți premature din vina nepăsării ce dăinuie în jur. Eu ți-aș recomanda să dezbați tema crizei mondiale de apă deoarece este foarte important să știm ceea ce ne afectează viitorul. Cum la TV nu se vorbește prea mult despre problemele cu adevărat importante, mulți oameni nu știu asta. Nici eu nu știam despre criza de apă până când nu ne-a dezvăluit profesorul de fizică.
Un alt subiect pe care ai putea să-l expui publicului este societatea care începe încet încet să se degradeze. Ai putea da sfaturi despre cum să te ferești de traficanți, criminali, sectele periculoase etc.
De altfel, trebuie valorificate personalitățile admirabile. Un exemplu este tânărul Ionuț Budișteanu. Ca el mai sunt mulți alții care trebuie prezentați ca un model demn de urmat.
Sper că te-au ajutat ideile mele.
Alege un domeniu pe care-l cunosti si despre care ti-e usor sa scrii. Nu cred ca exista anumite domenii care prind mai bine sau nu la public - depinde foarte mult de cantitatea si calitatea informatiilor oferite.
Ca si platforma pentru crearea webite-ului ti-as recomanda www.ucoz.ro - este destul de usor de folosit si-ti ofera multe posibilitati pentru extinderea, in viitor, a site-ului.
ponturi întreabă: