| împreunăfacembine a întrebat:

Vreau sa dezbatem un subiect foarte important asa ca va rog sa răspundeți cat mai mulți și prin argumentați libere și deschise.

Sistemul de învățământ din Romania. Am umplut vreo 50 de foi cu defecte ale sistemului de învățământ din România de când sunt elev conștient de toate problemele iar acum vreau sa vad părerile voastre.

Spuneți deschis cum vi se pare sistemul de învățământ din Romania? Foarte deschis și sincer.

6 răspunsuri:
| Adry05 a răspuns:

Multă informație inutilă predată într-un mod în care o uiți în 2 zile.
orele de sport îs niște tâmpenii în mare parte. e ok să pui copiii să alerge, să facă anumite exerciții benefice pentru spate și restul, dar probele de sport ca săritu caprei, aruncarea mingii de oină și alte astea mi se par niște tâmpenii care doar îi umilesc pe cei care nu pot și le crește dezgustu față de sport. Ar trebuie încurajate jocurile cu mingea sau alte echipamente, alergatul într-un mod plăcut cum ar fi prin parc nu viteză, rezistență etc; stretching, pilates, aerobic și alte din astea. Pentru aerobic chiar nu e nevoie de echipament și e plăcut și eficient, îi și ajută să mai elimine din energie, aș zice chiar că ar fi fain să bage o oră de sport pe zi : poate într-o zi alergare, alta aerobic, alta pilates și tot așa și să se dea notă exclusiv pe participarea la oră.
la fizică-chimie-biologie ar trebuie să se învețe practic, prin experimente și exemple concrete, video-uri demonstrative măcar nu doar prin umplut tablele de desene prost făcute și formule.
Ar trebuie să se introducă o cantină în fiecare școală unde să aibă elevii parte de o masă de prânz calumea. Nu zic să fie gratis, dar să fie la un preț mic, cum ar fi 5 lei o supă să zic. Iar pauza aia să fie pentru toată lumea, să zic la ora 12 o jumătate de oră numa pentru mâncat ca să nu-și mai piardă din restul pauzelor să mănânce ci să aibă timp și ei să iasă să se recreeze.