Cei mai activi useri din categoria Familie & Relaţii pe 23 Februarie 2025 sunt:
Buna! Deci acum 2 zile mi- am facut un iubit pe Avakin life. Mereu ma alinta si ma facea sa ma simt bine sa am fluturi in stomac cand vb cu el. Mda... a durat doar 2 zile. El are 14 ani eu 13. A spus...? (mai mult)
FOARTE URGENT! Am 21 de ani, lucrez ca ospatar, 12 ore o zi da, o zi nu. Stau cu parintii mei in casa, si nu ma lasa sa fac revelionul cu prietenii mei tata. Iti vine sa razi nu? Hai sa iti povestesc,...? (mai mult)
Sunt impreuna cu o fata si e prima ei relatie serioasa, inainte sa ne cuplam mi- a zis ca nu este pregatita de o relatie si nu stie cum sa se compoarte intr o relatie si ca e rece. Cand iesim pe afara...? (mai mult)
Hey TPU! Pe 5 ianuarie e ziua mamei mele și aș vrea să îi iau ceva pentru. bucătărie, sau ceva util. Dacă aveți idei, m- ar interesa ceva până în 150- 200 lei. Mulțumesc anticipat! Dau...? (mai mult)
Salut. Credeți că am făcut un rău sau cai dau iar târcoale la fosta iubita? Ca le- am spus la doi prieteni ca am văzut o poza pe Facebook ca sia găsit prieten. Și au spus iei cai dau iar tarcoale,...? (mai mult)
Ti-ai asuma o relatie cu o tipa divortata cu copil?
V-ați căsători cu o femeie care e mai mare decât voi și să aibă și un copil chiar doi din alta căsătorie? ???? Sau ați vrea doar o aventură și pa pa
Bună seara! Ma poate cineva sfătui cum as putea deveni o persoana mai indiferenta, rece? Am mai multe probleme în familie dar cel mai mult ma stresează mama foarte rău fiindcă este nemulțumită...? (mai mult)
Am o intrebare care cred ca a mai fost pusa. S-a format vreo relatie amoroasa pe acest site, intre utilizatori? Daca da, cum anume?
Dragi bărbați căsătoriți! Cum ați reacționa sa aflați ca soția voastră isi vinde poze/video cu trupul ei pe onlyfans, pentru a face bani in plus? Vedeți lucrul asta cu ochii buni sau ceva josnic...? (mai mult)