Cei mai activi useri din categoria Familie & Relaţii pe 1 Martie 2025 sunt:
Am o situatie grea la scoala. Sunt un elev foarte bun de nota 10 si azi s- a rupt catedra. Trei elevi au rupt- o și trebuie să o plătească dar și- au făcut un plan să spună că am rupt- o si eu...? (mai mult)
Am o problema, astăzi am primit un 4 la școală și nu stiu cum sa le zic părinților, puțin de ajutor.
Nu stiu ce se intampla la lucru, dar nu e din cauza mea. Bine am o vina pentru ca nu stiu cum sa actionez. Am un coleg care ma chinuie, in sensul ca ii transforma pe ceilalti colegi si ii intoarce...? (mai mult)
as avea nevoie de cateva sfaturi, sunt într- o relație de un an si ceva..si nu inteleg de ce mereu dau de cineva care sa ma faca sa sufar. Sunt o fire foarte sensibilă si pun la suflet orice...? (mai mult)
Nu sunt un copil cu fite.Mi- am intrebat parintii daca ei imi pot cumpara un xbox si ei au spus ca nu o sa- mi cumpere pentru ca nu o sa mai invat chiar daca am cele mai bune note din clasa...ce...? (mai mult)
Am o problema.Sunt clasa a- 8- a, iar mama mea doreste sa urmez un liceu militar.M- a intrebat daca vreau si eu acest lucru si i- am comunicat ca, , da" doar fiindca nu imi lasase alta optiune.Habar ...? (mai mult)
Salut, Am avut și eu o întâmplare mai anormală cu o tipă...am vorbit vreo două luni cu ea, acum o lună i- am zis că nu mai vreau sa mă sune. Eu am 22 de ani, ea 21, amândoi inteligenți...? (mai mult)
Bună, am o întrebare... Îmi place foarte mult de cineva.I- am zis că imi place de el, dar el mi- a spus că îi plac persoanele sincere ca și mine, dar mai bine rămânem prieteni. Cred că este...? (mai mult)
Am 15 ani.Maine e ziua iubitei mele, ce cadou sa ii dau?
Am o problema. Astăzi am văzut-o pe nevastamea ca vorbea cu un băiat. Si cand am mers la ea. A început să imi zâmbească. Ce as putea sa cred?