Cei mai activi useri din categoria Familie & Relaţii pe 1 Martie 2025 sunt:
Eu stau in chirie de 2 ani in Bucuresti, sunt studenta. As vrea sa se mute prietenul meu la mine si el vrea asta. Avem 3ani impreuna, amandoi 21 de ani. Anul asta repet anul 2 deoarece nu am reusit sa...? (mai mult)
Voi cate ore stați pe zi sa studiați?
Ce parere aveti despre faptul ca un barbat refuza sa munceasca pe motiv ca e prea stresat? Suntem in relatie de 5 ani si mereu ne- am descurcat cu banii dar m- am cam plictisit sa muncesc doar eu...? (mai mult)
Heidi TPU! Ce părere ați avea dacă ați vedea o fata de 17 ani destul de frumușică cu poze pe Insta ca de fotomodel, iar pe drum o vedeți că da cu bățul după vaci? Dar vacile nu sunt ale ei ...? (mai mult)
Tatăl meu lucra intr- o fabrica (8 ore pe zi) si mai lucra si la negru si lua multi bani. Mereu i- au plăcut construcțiile si sa muncească mult si nu stiu de ce, e rau pentru sănătatea lui dar eu...? (mai mult)
Parintii mei au divortat am trecut peste faza asta! Acum faza e ca unul din parintii mei vrea sa mai faca un copil si eu sunt destul de dezamagit. Ceva sau cineva care poata sa ma faca mai fericit...? (mai mult)
Curând este ziua prietenei mele, cea cu care timp de 2 ani si ceva de cand ne cunoastem am împărțit si bune si rele. As vrea sa- i fac cadou o cana personalizată cu noi doua dar si un mesaj...? (mai mult)
Isi iubesc mamele mai mult copiii decat tatii?
Cum fac sa nu ma mai enervez și sa reacționez la manie, cum sa ma controlez, ceva sfaturi?
Am 18 ani și m o mare problemă! Părinții mei sunt recăsătoriți și eu stau cu tata, mama vitregă și ce doi copii ai ei. Cea mică e problemă, menționez că are 7 ani și sunt împreună...? (mai mult)
Buna, am 17 ani si sora mea mai mica de 15 ani se comporta foarte aiurea. Inainte ne intelgeam foarte bine, acum s- a schimbat, tot timpul dupa ce vine de la scoala se cearta cu mine, tipa, injura ...? (mai mult)