Cei mai activi useri din categoria Familie & Relaţii pe 9 Februarie 2025 sunt:
Dacă lucrez ca agent de pază, aș putea să am o iubită în viitor? Eu sunt împăcat cu mine. Decât să-mi rup spatele printr-un depozit sau într-o fabrică, mai bine așa.
Buna! Sunt fata, daca am o relație de prietenie cu un băiat de scurt timp si este de treabă, dar nu îl plac, dacă o sa ii arăt ca îmi pasă de el, poate sa înțeleagă greșit si să creadă...? (mai mult)
Dacă mă învinuiesc, regret anumite lucruri, înseamnă că am o mentalitate de victimă?
De ce uneori oamenii mă întreabă de ce sunt supărat?
Ma trage în abdomenul inferior, dar fara durere, dar iata la spate durere am, am cateva zile pana la incepere menstruației, dar înainte nu am avut asa simptome, poate fi o sarcina caci și sînii sunt...? (mai mult)
Eu nu stiu ce sa ma fac.Viata e foarte grea.Parintii mei nu ma lasa la scoala pentru ca suntem ursari insa eu vreau sa invat.Vor sa ma casatoareasca si eu nu vreau, imi urasc toata viata.Ma obliga sa...? (mai mult)
Este rău să te atașezi de oameni?
Va salut, as dori sa nu ma criticati, dar nu platesc nota, am si alte calitatii, deci sper ca intelegeti. Urmeaza intrebarea : Cum sa fac/Ce spun la date, ca femeia cu care ies, sa stie ca nu ...? (mai mult)
Buna ziua, m- am indragostit de o fata care din nefericire este in alta tara si nu stiu ce sa fac. Am vorbit cu ea despre treaba asta si problema e ca nu este sigura daca isi doreste o relatie la distanta...? (mai mult)
Salut TPU! Dacă adopți un copil de 6-7 ani cum va fi acesta în adolescență? Va învăța bine?
Buna ziua, am o întrebare. Eu am o relație de 3 ani cu un băiat mai mare de cât mine cu 18 ani, iar acum el își dorește cv si el altceva, credeți ca mai are sens sa ne reîmpăcării si sa ...? (mai mult)
Bună! Doresc sa îmi răspundă cât mai mulți oameni vă rog, am mare nevoie. Sunt împreună cu un băiat de aproximativ un an si am plecat la sora mea de vineri sa stau cu nepotelul, vreau sa ...? (mai mult)