| miolina a întrebat:

Am 46 ani. Nu am avut in viata mea un prieten serios, intelegator. Inalt, greutate normala. Ne-ar trebui mult timp sa ne cunoastem pentru ca sunt berbec. Si am si o meserie : curatenie la clinica, in medicina care ma obliga sa lucrez ca in armata. Am 1.80 m. Greutate normala. O intrebare de baraj. Deocamdata ma descurc in viata.

24 răspunsuri:
| darrio2007 a răspuns:

Si noi ce trebuie sa facem acum? Că tot m-ai facut curios.

| sabin89 a răspuns:

Tot un berbec ti-ar trebui. V-ati bate cap in cap toata ziua. Avantajul e ca in timpul batailor cu capul se transmit direct ideile dintr-un cap in altul si comunicarea e perfecta. Va intelegeti fara cuvinte.

| Popescu_Eugen_1964 a răspuns:

Nu le poti avea pe toate in viata. Eu am 52/1, 70, am avut o multime de " colaboratoare " mai inalte decat mine dar nu am avut noroc in dragoste. Nu am putut iubi decat minione. Crezi ca tot restul lumii e fericita doar tu esti in pierdere?

| Popescu_Eugen_1964 a răspuns (pentru Popescu_Eugen_1964):

Aha, sa nu raman dator -balanta laughing

| vocea a răspuns:

In vita nu obti mereu ce vrei, dar daca stii ce sa cauti atunci aia gasesti, nu cred ca ai cautat unul intelegator deoarece nu l-ai cautat unde trebuie.

| TrăieşteClipa a răspuns:

Se zice ca primești exact ceea ce dai.
Atât timp cat nu ai înțeles ce trebuie sa faci in viata nu cred ca se poate spune ca te descurci, mai degrabă verbul corect ar fi a orbecăi.

| BlackRose03 a răspuns:

Chestiile cu zodiile sunt doar niste prostii.In astrologie, in perioada examenelor spre exemplu sa zicem ca cei din zodia Fecioara vor avea medii de trecere, mai mari ca ale altor zodii.Si ne trezim ca 5000 de tineri din acea zodie au picat.Problema ta nu e legata de zodie cu aiurelile astea si pretentiile, ci de comportament.Cat de usor pot fi pacaliti oamenii...Mi-e mila de tine ca esti asa credula.

| Popescu_Eugen_1964 a răspuns (pentru BlackRose03):