| Miruna19miru a întrebat:

Am o panică atunci cand vad pe cineva cunoscut cu care nu am mai vorbit demult. Evit sa il/O privesc, implicit sa salut, privesc in alta parte si ma fac ca nu am vazut persoana respectiva. Precizez ca nu este vorba de persoane cu care m-am certat, sunt foști profesori, colegi, foști vecini. Nici nu am timp sa realizez ca ar fi de bun simt sa salut ca eu deja m-am fastacit si i-am evitat. Ma simt foarte rau ca fac acest lucru.
Cred ca am o problema serioasa de comunicare.

Răspuns Apreciat de Editori
Bula
| Bula a răspuns:

Problema este cu eul tau, subconstientul care se simte vinovat ca nu le-ai contactat de demult. Cand le intalnesti, ti se face jena din acest motiv de FALSA vinovatie.
Poti rezolva problema daca gandesti altfel: in timp, fiecare merge pe calea proprie, in directii diferite.
Faci cunostinte cu tot mai multe persoane, dar trebuie sa te ocupi si de problemele tale curente. Nu-ti mai ramane sa contactezi fostele cunostinte, va intalniti doar intamplator sau daca aveti nevoie careva de celalalt.
Nu numai tu esti in situatia aceasta! In lumea asta fiecare alearga de dimineata pana seara sa-si castige existenta, iar daca mai ramane putin timp, atunci il petrecem odihnindu-ne sau alaturi de apropiatii nostri.
E boala societatii in care traim.
Nu este vina ta, nu trebuie sa te rusinezi, ci bucura-te de revederea lor, chiar si daca intalnirea este doar de cateva secunde sau minute!

8 răspunsuri:
| zăGhost a răspuns:

Suna a timiditate. Vei scapa cu cat te expui mai mult, salutand mai des si privind oamenii in ochi.

| Donsavas a răspuns:

Ai anxietate socială. Se manifesta prin comportament evitant, atac de panică. Se trateaza medicamentos si cu psihoterapie. Consulta un pediatru sau un psihiatru. Cu medicatie, te vei comporta normal.

| Raducons a răspuns: