| 18 a întrebat:

am o relatie de 3 ani cu un barbat mai in varsta decat mine. Problema e ca va veni momentul cand parintii mei or sa trebuiasca sa se vada cu ai lui, sa se cunoasca, insa mi-este f rusine, pentru ca parintii lui nu sunt asa culti ca ai mei( mama prietenului meu nici nu stie ce inseamna curent electric, deci am ramas masca, nu stie multe lucruri elementare, chiar daca stau la oras) ( ai mei sunt profesori) si pe langa asta, sunt cam imaturi, chiar daca au intre 60 si 80 ani. Fac glume stupide, rad din orice, se stramba ca niste copii si par cam retardati. daca ai mei i-ar vedea, s-ar cruci si m-as face de rusine, nici macar eu care incerc sa ii accept nu am dubiecte de discutii cu ei pentru ca sunt cam limitati. Nu stiu ce sa fac... Voi cum v-ati simti in pielea mea?sad

13 răspunsuri:
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Buna 18,
Nu cred ca ar trebui sa-ti faci atatea probleme, doar nu stai cu parintii lui ci cu el. Daca prietenul tau este in regula si va iubiti nici parintii tai nu ar trebui sa aiba ceva impotriva lui, tocmai pentru ca sunt profesori, persoane educate si inteligente. Sunt sigur ca o sa inteleaga corect situatia, mai ales daca o sa-i pregatesti din timp, sa nu fie surpriza prea mare. Succes si numai bine!

| Simona a răspuns:

Pai daca il iubesti trebuie sa ii accepti si parintii indiferent de cum ar arata sau de ce ar face
Succes!

| ikram a răspuns:

Nu ma pot pune in situatia ta, dar este destul de greu, tu daca il iubesti pe prietenul tau, nu conteaza cum sunt parintii lui, atata timp cat el nu este la fel, si cu el ai ce discuta si poti convietui.

In legatura cu intalnirea parintilor, pregateste-i moral pe parintii tai, spune-le din+nainte cu ce au de a face ca sa fie pregatiti, si organizeaza si tu o intalnire intr+un loc neutru, un restaurant ceva, ca sa nu trebuiasca sa stea foarte mult impreuna (cum e cazul la o intalnire acasa la unul dintre voi).