Dacă relațiany e pe fata în vederea căsătoriei, e pierdere de timp s-o energie. Dacă nu vrea sa te ducă la nunti înseamnă nu neapărat ca ii e rușine dar ca nu se gândește sa își asume vreo responsabilitate în aceasta relație. Ai fi mai fericita dacă ai renunță la relație și te-ai ruga Creatorului sa te ajute sa găsești persoana care El știe ca ar fi potrivita pentru căsătorie.
Buna.Cred ca pur si simplu se simte agasat de rude, ca doar asa e la romani.
*doi tineri indragostiti*
Nimeni:nimic
Rudele si oricine nu are treaba cu relatia: Si? Cand suna clopotele de nunta? Copii cand?
Deci eu pot spune ca il inteleg perfect. Sa te tina ascunsa ar fi insemnat nici macar parintilor sa nu te prezinte. Oricum ei sunt cei mai importanti in ce va priveste, restul rudelor sunt total irelevante.Deci da, e ciudatel ca nu te ia ca partenera lui, dar e posibil ca interpretezi gresit. Cel mai ok ar fi sa il intrebi direct.
De ok nu e ok sa iti spună sa nu te duci. Politicos ar fi sa te cheme, sa spună ca are doua nunti și ca e nevoit sa meargă iar dacă vrei sa îl însoțești.
Chiar dacă poate nu îți dorești să mergi cu cineva, politicos e sa intrebi.
Eu una nu m-as supăra sa se ducă singur ca și asa nu suport nunțile și neamurile nimănui .Dar dacă pentru tine e deranjat, ar trebui sa dezbați subiectul cu el si sa vezi care e problema.
Poate nu te plac ai lui ca mai sunt cazuri și ii spun sa nu vina cu tine ca trebuie ei sa de-a explicații sau se simt jenați.Eu una am patit-o cu ai mei și crede-ma e de rahat, si am mai văzut fete și băieți ce voiau sa își invite iubitul/iubita și vedeau mamele cum se incrunta ca semn sa stea cuminte.
Daca e genul baiatul lui mama, atunci nu e pregatit sa se desprinda din cuib.Ii este fidel inca fsmiliei lui.Nu are inca intentii serioase.
Părerea mea este că încă nu s-a maturizat.
Normal ar fi să mergeți împreună, dar se pare că el nu vrea, nu pune preț pe relația voastră din moment ce merge singur.
Este oare băiatul care te merită?