anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Ma numesc Catalin si sunt elev in clasa a 7-a.Am 13 ani si voi face 14 in 18 august.
Sa trecem la subiect,
Am in clasa o colega Dianabig grin
Imi cam place de ea, intr-o zi am intrebat-o daca simte ceva pentru. mine si a spus ca ma iubeste doar 20%...
Mai mereu tot spune ca pleaca la scoala ei natala(in arad) si tot timpu ma enervez pentru. ca nu vreau sa o pierd.
Cum as putea sa fac ca sa fiu cu ea? help me plsbig grin

13 răspunsuri:
| deeutzy a răspuns:

Daca zicea ca te place 20% era doar prietenie simpla dar cand te iubeste 20% deja e mai mult decat atat.
ca sa o convingi cumparai o cutie cu bomboane in forma de inima si un ursulet care zice i love you. sigur o va convinge.
iar daca pleaca fai o surpriza si viziteazo.
si abordeazo cu complimente sincere si cuvinte frumoase.

| MissIndependent a răspuns:

Pai poarta-te frumos cu cineva pentru ca de obicei in filme dar nu numai in filme ci si in viata reala cand cineva te ajuta te indragostesti de el chiar daca nu recunoaste. Eu asa am fost de parere tot timpul. Baftawinking

| nikywillrock a răspuns:

Ce dragut. Dragoste de copii. big grin
In primul rand trebuie sa te cunosti pe tine si sentimentele tale."iti place de ea", acum depinde ce intelegi tu prin placut.La doar cum arata sau/si personalitatea ei. Poate crezi ca stii cu adevarat ce vrei dar esti super-confuz la varsta asta iti zic eu.Esti curios ce gandeste ea cu adevarat nu? Deschide LARG ochii (metaforic vorbind) si incearca sa ii observi reactiile ei la vorbele tale, toanele ei, incearca sa o intelegi, o sa te ajute pe viitor in relatii, nu te gandi la ce vrei tu ci la ce vrea ea.Tot ce iti doresc este sa nu devii un misogin de la prea multa experienta big grin

| charlie_7938 a răspuns:

Las-o balta sunt o gramada da pesti in lacwinking

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Sti ce inseamna 20%? sentiment de amicitie intre colegi si nimic mai mult, lasa fata in pace si nu fi disperat ca sunt destule fete pentru care tu nu ai ochi

| AnonyMess a răspuns:

Te duci la ea si i zici co o place mult! Spune-i sa nu se mai joace cu tine. TU TE GANDETI LA LUCRURI SERIOASE! Asa sa-i zici o inmoi

| pufosheniaaa a răspuns:

Spune-i ca o iubesti si afla ce crede pentru ca poate vrea doar sa te faca gelos cu treaba cu plecatul

| alinutz33311 a răspuns:

Poate te place dar intai spune-i tu ca o iubesti si vezi cum reeactioneaza si ce zice!

| cataswat a răspuns:

Offf mersi de raspunsuri, mersi la toti care ati raspuns, am sa incerc ce ai spus tu @deeutzy, care ma va ajuta fff mult are fundabig grin

| SophieHoran a răspuns:

Incearca sa te aproopi de ea, adica sa vezi ce-i place sa o bagi in seama [cum se spune pe romaneste] incearca sa-i arati ca chiar (scuzati cacofonia) tii la ea, si vrei safii cu ea. Mult Noroc! [funfa]plz mult

| Madalin_6689 a răspuns:

Eu am patit la fel dar inainte sa plece i-am dat ceva frumos si ce crezi ca s-a intamplat? cadou: un buchet de flori si o inima cu bomboane

| Barbie_7633 a răspuns:

Dupa parerea mea nu asculta faza cu 20%. chiar daca inseamna foarte putin.In general fetelor le e frica sa recunoastabig grin ca sa nu sufere. Fara suparate. unii baieti daca afla ca o fata ii plac se comporta foarte urat cu ele.Revenind la subiect sunt de parere(chair daca sunt fata)ca ar trebui sa nu ii mai tot dansezi dupa cum iti canta ea.Eu zic sa o eviti cateva zile si dupa cum se comporta iti vei da seama daca te place, si daca merita sa mai ''dansezi '' cum vrea ea.Mult succes

| ONNONNIMM_7936 a răspuns:

Buna Cata cumpara-i ceva care sa-i placa.