| doctorita a întrebat:

Buna poate o sa va faceti timp sa imi raspunde_ti la urmatoarea intrebare ...am o relatie de aproape un an si nu ma inteleg cu mama lui, am vrut sa il parasesc si a zis ca n este de acord ca se vor schimba lucrurile dar nu sau schimbat ea este foarte geloasa si se baga in toate mai ales intre noi, eu vreau sa ne mutam noi doi elnu vrea si inveteaza pretexte si ea nu este de acord ca el sa stea singur cu mine am vorbit cu el din toate punctele de vedere sunt studenta la psihologie si acum numai nuncesc dar inainte munceam si nu am posibilitatea sa ma mut singura ca nu am partea financiara ce sa fac cum sa il fac sa renunte la masa si nu in ultimul rand noi stam in italia si stam in aceiasi casa
deci nu avem camere separete
ast un raspuns
alternative
multumes

10 răspunsuri:
| fabiola a răspuns:

Studenta si scrii atat de rau?
Mama-sa nu are nici o vina, un barbat decis care isi doreste o relatie adevarata nu lasa astfel de probleme la voia intamplarii!

| ignore a răspuns:

Cred ca mama lui are o parere proasta despre tine incearca sa o faci sa o schimbe ajut-o prin casa fi de acord cu ea SAU vorbiti toti 3 si intreab-o de fata cu fiul ce are cu tine si sa va lase sa va traiti viata spune-i ca tuh nu vrei sa ii furi baiatul

| Adry05 a răspuns:

Buna!
Nu este bine sa-l obligi. Daca el nu se simte inca pregatit sa se mute doar cu tine, trebuie sa-l intelegi si sa fii rabdatoare cu el. Daca il vei tot stresa asa, pana la uma il vei pierde. MAi bine asteapta, lasa timpul sa curga, si vei vedea ce vei mai face apoi.
Succes!

| doctorita explică:

Imi pare rau daca pe uni i_au deranjat greselile mele ortografice dar asta mai putin ma intereseaza acum. poate nu m_am facut inteleasa, eu o ajut si mai corect zis doar eu fac