| JaneDoe55 a întrebat:

Buna seara TPU! In primul rand vreau sa va spun ca a va cere ajutorul este o solutie disperata, nu imi doream initial sa fac asta, dar nu mai pot rezista, am nevoie de ajutor pentru ca singura nu ma descurc. Va rog nu radeti de mine. Deci, sunt adolescenta, eleva de gimnaziu. Am un prieten la clasa a 8a, cu un an mai mare decat mine. Ne intelegem bine, imi scrie primul si aproape zilnic, la scoala vine la mine cand are timp, ne aruncam priviri pe holuri si alte lucruri de genul. Ne-am si imbratisat de 2 ori semestrul trecut, asta insemnand prin decembrie, cam asa. Ma rog, idee e in felul urmator. Imi cam place de el. Nu sunt indragostita, nu cred in astfel de lucruri la varste d-astea, dar simt ceva, si cred ca simte si el. As vrea sa ii spun, dar nu vreau sa imi asum faptul ca as putea pierde ca prieten. Cum as putea sa aflu daca ma place si el, sau cum as putea sa il fac sa ma placa la rândul lui? Am nevoie de un raspuns rapid, intrucat mai are cateva zile de stat pein scoala, apoi nu mai vine. Rog seriozitate

9 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

La anisorii vostrii, relatiile nu pot fii decat de amicitie/prietenie!
Da-i pace ca se comporta normal pentru un amic de scoala, mai ales ca baietii se dezvolta un pic mai incet decat fetele iar mental, el este cu 2-3 ani mai in urma ca tine.

| JaneDoe55 explică (pentru Violleta2022):

Da, observ, dar dintr-un motiv sau altul ma afecteaza lucrul asta, si nu stiu ce sa fac

| Mosotti a răspuns:

Pai raspuns rapid:
1 - il intrebi cu curaj daca ii place de tine, si nu ai nimic de pierdut, daca vrea bine, daca nu, aia e.
2 - Il inviti la o plimbare ceva si vezi cum reactioneaza, te mai apropii asa putin de el, din alea, sa-i dai semn ca-l placi sa vezi cum se comporta, ca daca te place, va da curs la ce faci.

Alta solutie nu e.
Dar daca va aruncati reciproc priviri, inseamna ca te place si el, nu?