| Anonim1234567891012131415 a întrebat:

am 18 ani si nu ma inteleg bine cu ai mei..sunt o eleva de nota 10, sefa de promotie si totusi nu le convine nimic din ce fac. Au niste idei foarte diferite de ale mele.(ca si in tineretea lor) eu sunt foarte matura tocmai din cauza lor ca niciodata nu au fost langa tine, mi-au dat doar bani cati am vrut. Fac curat, de toate si cand vin acasa spun ca nu e bine si ca am uitat sa fac inca ceva..in loc sa se bucure.Chiar nu mai pot..simt ca traiesc doar in stres. Abia astept sa plec la facultate sa fiu mai linistita..am incercat sa fiu pe placul lor cat de mult s-a putut dar e prea peste puterile mele. Mereu imi zic ca nu o sa pot face nimic in viata..ca nici de mancare nu o sa pot sa-mi cumpar..chiar ma descurajeaza chestiile astea dar incerc sa fiu cat mai puterinica.Un sfat va rog..chiar sunt intr-o perioada dificila. Multumesc!

Răspuns Câştigător şi Apreciat de Editori
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Imi pare rau sa aud asta. Sunt destul de multi părinți care nu sunt aproape de copiii lor. Iti dau un sfat, în multe din aceste cazuri, din lipsa de afectiune copiii se pierd pe drum cautandu-si fericirea in diverse(alcool, relații toxice). Fii mereu conștientă de această lipsă din viata ta, care e temporară (până vei termina facultatea si vei avea un job pentru a fi independenta). Poti lua acesta situatie, ca una care te face o persoană puternică. Fii rezistenta si urmeaza-ti visul. Nu lasa situatia de acasa sa te devieze de la drumul tau. Fii puternică. (Dacă ai nevoie de mai multă susținere imi poti scrie in privat. Si eu sunt intr-o situație asemănătoare si te inteleghappy, dar am luat-o ca pe o încercare a vieții si ca pe o lecție pentru a deveni mai puternică)

8 răspunsuri:
Răspuns utilizator avertizat
| Mosotti a răspuns:

Sa dea paraua si muta-te in alta parte daca tot iti da bani cat vreim, si lasa-i dracului de damblagii.