| LittleRose a întrebat:

Am 20 de ani, insa mama mea ma tine in continuare mult prea din scurt. Considera ca sunt "un copil teribilist", nu il accepta pe prietenul meu, pentru ca, spune ea, nu are masina si este urat. Desi locuim amandoua intr-un apartament cu 2 camere, ea sta in camera mea, doarme in camera mea... De fiecare data cand ma ridic din pat sau de pe scaun ma intreaba unde ma duc. Nu am voie sa ies in oras cu prietenii mei desi are o parere foarte buna despre ei. Nu am dreptul sa iau decizii pe cont propriu, nu am dreptul sa gandesc independent. Sunt studenta, nu i-am facut niciodata probleme si ea recunoaste lucrul asta insa continua cu aceeasi atitudine nepotrivita. L-a cunoscut pe prietenul meu, dar a facut scandal, l-a dat afara din casa, ii cauta si cele mai mici defecte... As dori o parere despre cum as putea sa rezolv aceasta situatie. Va multumesc anticipat.

Răspuns Câştigător
| Oana92 a răspuns:

Genul asta de persoane nu se vor vindeca niciodata. Cat timp locuiesti cu ea te va teroriza mereu, iar cand vei avea puterea sa pleci va gasi mereu motive sa te aduca intr-un fel sau altul langa ea. Linistea ta va depinde de modul in care vei reusi sa o ti la distanta de deciziile importante din viata ta.

8 răspunsuri:
| darrio2007 a răspuns:

Este foarte posesiva.Si i-ar veni greu sa pleci de langa ea.Imi dau seama ca tatal tau(sotul ei) nu exista.Ii trebuie un barbat.In sensul bun.Greseste enorm.

| KodrutZ a răspuns:

Esti majora, PLEACA.

| CityOfSatan a răspuns:

Nu stiu ce sfat sa iti dau, insa prietenul meu are masina si nu ma apreciaza, adica importanta e atitudinea lui fata de tine si nu daca are masina sau nu.

| mihai69 a răspuns:

Simplu: pleci de acasă.

| lpavel a răspuns:

Wow! Ce mama! Iar daca nu o asculti si ai face pe independenta ce s-ar intampla? Banuiesc ca s-ar inrautati mai mult situatia...
Trebuie sa lupti pentru libertatea ta!