| Evyci_Eva_1986 a întrebat:

am o rugăminte va rog cine stie un răspuns cat mai exact sa mă ajute ca sunt disperata. Sunt căsătorită de 8 ani situl meu e un om agresiv, a fost si cu mine si cu copilul, nu am mai rezistat si de 2saptamani am luat copilul si m-am mutat din oras, el mă terorizează in continuare cu mesaje ffff urate si in care im trece ca se va duce la politie si im va lua copilul, eu deja am înscris copilul la scoală in orașul unde mam stabilit, copilul are conditii bune aici si nici nu doreste sa se întoarcă. pentru. Ca in casa au fost fff multe scandaluri. Problema este ( si acum va rog din suflet nu mă judecati) lucrez ca maseuza la masaj erotic fără forme legale (independenta) de 6 ani sotul meu nu a avut nici un loc de munca in ultimii ani. Si nici acum nu are. Mă terorizează ca mă va denunta si statul im ia copilul... Rog ajutati-ma si spuneti-mi ce pot face.

Răspuns Câştigător
| AtateaConditii a răspuns:

Daca soțul tau are relatii la politie sau cu interlopi normal ca el o sa iasa in avantaj, dar daca nu are avantaju e de partea ta, macar tu lucrezi casa iti intretii copilul pe cand el va jigneste si va bate. Aduna cativa martori si daca depunde declaratie impotriva ta si doamne fereste te da in judecata sa ai martorii cu tine, dovezi. EU nu inteleg oamenii de genu, iti bati nevasta ( asta imi da de inteles ca nu iti place de ea nu o suporti) dar dupa ce pleaca tot tu o terorizezi cu mesaje si sa se intoarca inapoi, oameni prosti care nu se pot descurca singuri in viata, bazandu-se pe o femeie cu copil:l.

| William a răspuns (pentru AtateaConditii):

Faptul ca lucreaza la un salon de masaj erotic fara forme legale nu cred ca ar fi un avantaj in caz ca se ajunge la tribunal. Cat vrei pe cal?

| AtateaConditii a răspuns (pentru William):

1500 de euro.

11 răspunsuri:
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Ma mira ca inca nu ai introdus actiune de divort, daca situatia este asa.