anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Buna ziua numele meu este Alexandra si am 19 ani. Certuri in familie am avut mereu insa nu asa de multe ca acum, de cand mi-am pierdut virginitatea anul trecut si de cand am picat bacul ai mei se cearta in fiecare zi, tatal meu bea in fiecare zi pana se imbata si adoarme pe unde apuca prin casa. Insa de ceva timp ai mei se cearta din orice **** si dau vina pe mine, tata ii reproseaza mereu lui mama ca sunt o nesimtita ca nu produc nimic si ca ii cheltui bani, am incercat sa-mi gasesc un job care se potriveste cu programul meu (sunt eleva la carol davila farmacie anul 2) insa nu am gasit nimic, nu mai stiu cum sa fac sa fie tata multumit orice chestie pe care o fac nu o fac bine. Mama de curand m-a certat intr-un hal de am vrut sa plec de acasa, mi-a aruncat vorbe foarte urate si aveam ganduri sinucigase, pur si simplu nu mai suport ..acum e frumos totul ok si intr-o ora incep certurile.

Răspuns Câştigător
| mihai69 a răspuns:

Acolo vorbește din păcate alcoolul. Și dacă erai perfectă, tot ai fi „căzut la mijloc".
Luptă! învață, muncește, mută-te de acolo - vezi tu în ce ordine le aplici; dar e clar că trebuie lăsați de capul lor să se certe cât le place.

11 răspunsuri:
| mgtow a răspuns:

Termina studiile si daca prinzi un post bun intro farmacie cand prinzi contract nedeterminat si 2000€ in mana te bagi la un apartament sa ai unde trai in pace

| T0T a răspuns:

E o rușine să nu iei un amărât de bac în zilele de azi și dacă nu încerci totuși să faci ceva(că poți face ceva și fără bac dacă te duce capul și ai înclinație spre ceva) e și mai grav. Săracii părinți...

| Chrlls a răspuns (pentru T0T):

Multumesc! Nu cred ca am cerut parerea despre bac. Sunt anul 2 la farmacie, insa pana termin si mai am 2 ani trebuie sa iau bacul ca sa imi pot lua diploma.

| Lawliet14 a răspuns: