anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Buna ziua numele meu este Alexandra si am 19 ani. Certuri in familie am avut mereu insa nu asa de multe ca acum, de cand mi-am pierdut virginitatea anul trecut si de cand am picat bacul ai mei se cearta in fiecare zi, tatal meu bea in fiecare zi pana se imbata si adoarme pe unde apuca prin casa. Insa de ceva timp ai mei se cearta din orice **** si dau vina pe mine, tata ii reproseaza mereu lui mama ca sunt o nesimtita ca nu produc nimic si ca ii cheltui bani, am incercat sa-mi gasesc un job care se potriveste cu programul meu (sunt eleva la carol davila farmacie anul 2) insa nu am gasit nimic, nu mai stiu cum sa fac sa fie tata multumit orice chestie pe care o fac nu o fac bine. Mama de curand m-a certat intr-un hal de am vrut sa plec de acasa, mi-a aruncat vorbe foarte urate si aveam ganduri sinucigase, pur si simplu nu mai suport ..acum e frumos totul ok si intr-o ora incep certurile.

Răspuns Câştigător
| mihai69 a răspuns:

Acolo vorbește din păcate alcoolul. Și dacă erai perfectă, tot ai fi „căzut la mijloc".
Luptă! învață, muncește, mută-te de acolo - vezi tu în ce ordine le aplici; dar e clar că trebuie lăsați de capul lor să se certe cât le place.

11 răspunsuri:
| mgtow a răspuns:

Termina studiile si daca prinzi un post bun intro farmacie cand prinzi contract nedeterminat si 2000€ in mana te bagi la un apartament sa ai unde trai in pace

| T0T a răspuns:

E o rușine să nu iei un amărât de bac în zilele de azi și dacă nu încerci totuși să faci ceva(că poți face ceva și fără bac dacă te duce capul și ai înclinație spre ceva) e și mai grav. Săracii părinți...

| Chrlls a răspuns (pentru T0T):

Multumesc! Nu cred ca am cerut parerea despre bac. Sunt anul 2 la farmacie, insa pana termin si mai am 2 ani trebuie sa iau bacul ca sa imi pot lua diploma.

| Lawliet14 a răspuns:

Eu nu cred ca se cearta din cauza ta. Esti o victima chiar daca ai si tu greselile tale. Parintii tai ar trebui sa lupte impreune ca sa rezolve problemele, iar pe tine sa te incurajeze pentru ca faptul e consumat. Greselile s-au comis/facut. Tatal tau s-a casatorit cu mama ta iar acum trebuie sa fie multumita de ea. Nu cred ca i-a gresit incredibil de mult. Dar si daca te-a scapat din mana, e o greseala. Nu ar trebui sa o spanzure. Cauta ajutor la un psiholog! Sau daca nu-ti permiti, du-te la biserica si intreaba acolo ce ai putea face ca sa-i impaci pe parintii tai. Oricum ar fi bine sa mergi si la biserica, pe langa psiholog. E posibil insa si ca unul dintre ei sa fie de nerecunoscut. Dar eu am impresia aceasta, ca mama ta nu face greseli uriase. Iar tatalui tau ii place sa bea, n-are nicio scuza. Exista si acatist cred pentru dragoste nestricata intre soti.

| pufulescu a răspuns:

Ti-ai cam raspuns singura, ai zis ca totdeauna au fost certuri! Deci ce se intampla acum nu e strict din cauza ta si nu e cazul sa te invinovatesti. Si daca ai fi perfecta, tot ar gasi un motiv de scandal fiindca ei doi au alte belele, nepotriviri vechi.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Parintii sunt devina...nu cred ca s-ar certa din cauza ta...si daca au problemele lor personale nu ar trebui sa-si bage copilul in aceeasi oala.

Fii tare si mult succes.

| Chrlls a răspuns (pentru anonim_4396):

Multumesc mult!

| matrix100 a răspuns:

Trebuie sa fii tare. sa nu pui la suflet vorbele urate care ti se spun.ai putea chiar sa cauti consiliere psihologica gratuita pe internet. Mult succes

| Chrlls a răspuns (pentru matrix100):

Iti multumesc!

| MankoBreaker a răspuns:

Da, ai putea să îți găsești un job, și dacă vrei să termini și școala te poți transfera la frecvență redusă sau ceva de genul.
Un serviciu pe lângă că te-ar ține ceva timp departe de familie (recomandat), îți poți face rost de bani așa poate cândva te poți muta altundeva sau să îți ie-i ceva apartament cu, chirie.

Și gânduri sinucigașe? serios? știi prea bine că ești mai bună de atât, ai rezistat atâția ani, nu contează cât de rău va fi, sigur reziști mai mult.

Oh, și mai recomand să păstrezi ajutorul altora la minimum, dacă vei face totul singură la început, vei învăța să te descurci mai bine pe viitor și astfel pentru început vei putea face lucrurile așa cum vrei tu.