| Simpluuu a întrebat:

Ce an rau -2011. nu mai pot
va rog sa nu fiti rai cu mine dar am toata dreptatea in momentul acesta. am dreptul sa plang!
cand am fost la focul de artificii la ora 00:00 pe data de 1. 1. 2011 m-am rugat sa fie cel mai frumos an de pana acum
ce s-a intamplat?
ghinionul mia urmarit familia
pana acum am stat intr-un nor fumuriu!
de la inceputul anului mama a fost operata la doua degete si si-a sucit piciorul.
eu am avut o capusa si un ciob de sticla in ochi.
mama a facut accident cu masina din cauza unui bou.
fratele meu a patit o problema la bac. ( a primit ceva in loc de alceva ) mai exact in loc de anatomie, biologie.
eu a trebuit sa stau internata in spital 5 zile pentru ca am facut febra 41 si am cazut in baie. era sa fiu operata la apendice doar ca aveam alceva
( nu conteaza ce )
... etc etc...
inca nu s-a terminat anul
va rog sa ma incurajati sa fiu incontinuare optimista
pana acum am fost... dar optimismul meu zboara pe apa sambetei. Eu sunt o eleva silitoare care invata. am luat pana acum doi de 10. dati-mi un sfat, va rog
acum un dinte de al meu e pe cale sa se rupa. cui i s-a intamplat asemenea ghinion? ( ma refer la tot ce am scris ) povestiti lucruri rele ce vi sau intamplat

Răspuns Câştigător
| scully a răspuns:

Eu la 00:00 cand lumea se bucura de artficii eram in drum spre policlinica pentru penicilina. Anul asta mi-am pierdut toti prietenii din copilarie.
Da, 2011 a fost un an de cacao.

6 răspunsuri:
Răspuns utilizator avertizat
| ShowTim3 a răspuns:

winkingSti cum e, cand te arunci intr-un rau, trebuie sa te duci intr-un sens decat, fie ca vrei fie ca nu (asta e destinul ).
Ideia e sa nu cedezi happy si sa fi optimista, daca te gandesti la ceva negativ sigur o sa fie, daca gandesti pozitiv o sa fie bine.
Sincer anul asta pentru mine a fost naspa rau, in afara ca am luat examenele, nimic nu m-a facut fericit smug da ma chis pe toate.