anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Ce faci cand simti ca EL te trage inapoi uneori? Sau ca ai vrea sa faci anumite lucruri, dar nu poti? Spre exemplu, el momentan nu mai lucreaza, urmeaza sa faca un curs. Cat a lucrat, a reusit sa puna deoparte o suma bunicica de bani, aproape 200 milioane. Si totusi, desi ii punea deoparte, ma deranja ca eu trebuia sa platesc cheltuielile casei, facturi, chiria si asa mai departe, rareori contribuind si el pe ici pe colo. Eu lucrez de acasa, am un magazin online. Momentan nici nu am mari pretentii, avand in vedere ca, castig intre 15milioane si 25 lunar, in conditiile in care am 20 ani si sunt studenta. Altii stau acasa cu parintii toata facultatea, evenatual si dupa.
Toti banii castigati se duc pe cele de mai sus. Toti banii pentru care eu imi bat capul toata ziua cu facut si refacut colete, curieri, posta si asa mai departe. E si asta o munca.
Am zis acum cateva luni ca sa luam si noi covor si birou, caci atunci cand am inchiriat nu aveam. Nu am ajuns nici azi sa luam, dat fiind ca banii se duc pe chirie, intretinere si cheltuieli.
Voiam sa pun ceva bani deoaprte sa imi pot face o operatie care m-ar costa vreo 60-70 milioane. Si nu, nu am cum sa pun nimic deoparte momentan, desi mereu zic ca pun, pun. Nu mai ajung nici la dentist sa imi fac o extractie care costa si aia, 150 lei. Urmeaza sa isi cumpere uniformele pentru. curs, vreo 200 lei. Asta ar insemna ca eu sa ii dau banii, desi ar putea sa ia din cei stransi. Nu vrea, pe motiv ca sunt tot pentru noi, sa ii avem deoparte, pentru nunta, etc. Dar daca stai sa te gandesti, si la nunta dai doar un avans, restul poti plati dupa.